היהודים מוחים

לפיד מגחך: מאות מפגינים נגד תוכנית 'היהודים באים'

תמונה – צילום הידברות
מאות בני אדם משתתפים בשעה זו בהפגנת מחאה בירושלים מול משרדי תאגיד השידור הציבורי, נגד תוכנית הסאטירה 'היהודים באים' בטענה לביזוי המסורת היהודית. ח"כ לפיד: "אלה שקוראים לעצמם ״לאומיים״ מפגינים נגד תוכנית מצחיקה בטלוויזיה." / צפו

https://twitter.com/YosiShaul/status/1295404334809833473?s=20

יו"ר האופוזיציה לפיד גיחך על המפגינים: "ישראל 2020, אלה שקוראים להם ״אנרכיסטים״ מפגינים נגד הרס הכלכלה, האיום על הדמוקרטיה והשחיתות השלטונית, אלה שקוראים לעצמם ״לאומיים״ מפגינים נגד תוכנית מצחיקה בטלוויזיה."

העיתונאי שמעון ריקלין התייחס לסיקור התקשורתי: "אתמול במוזיאון בעצרת למען החייל עמית בן יגאל הי״ד. והיום עם קהל האלפים שמוחא נגד התאגיד שמלגלג על היהדות. התקשורת הישראלית למעט 20 נעדרת. ומתמקדת רק במה שהיא רוצה לקדם. ניתוק מוחלט מרוב עם ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.