צל"ש

השר אוחנה ביקר את לוחם מג"ב: "יש לך בן גיבור"

תמונה – דוברות המשטרה
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ובכירי המשטרה ביקרו הבוקר את לוחם מג"ב שנפצע בפיגוע דקירה והצליח לחסל את המחבל: "אתה דוגמה ומופת ללוחמי מג"ב ולשוטרי משטרת ישראל". צפו

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ובכירי המשטרה ביקרו הבוקר בבית החולים את סמ"ש מ', לוחם מג"ב שנפצע אמש בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים, למרות פציעתו התעשת סמ"ש מ', דרך את נשקו, ירה לעבר המחבל וחיסל אותו במקום.

"עמדתי בשער, חשבתי לעצמי מה אני יעשה אם יגיע מחבל ופתאום הוא דקר אותי. יריתי לעברו מספר כדורים וניטרלתי אותו." אמר הלוחם מ' לשר אוחנה.

השר אוחנה אמר לסמ"ש מ': "אני יודע שסיימת את הטירונות שלך בהצטיינות, אתמול ההצטיינות שלך באה לידי ביטוי מוצלח. תפעלת את האירוע ביעילות, בנחישות ובמהירות – ואתה ראוי לכל שבח. אתה דוגמה ומופת ללוחמי מג"ב ולשוטרי משטרת ישראל"

לאמו של סמ"ש מ' שנכחה בביקור המרגש אמר השר אוחנה: "יש לך בן גיבור. הוא הציל חיים".

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה סיכם את הביקור: "ביקרתי הבוקר יחד עם בכירים במשטרת ישראל את מ', לוחם מג"ב שנדקר אתמול בעיר העתיקה בירושלים, וסיכל את המחבל. מ' סיים רק בחודש שעבר את הטירונות שלו כמצטיין, דבר שבא לידי ביטוי בפעילותו אתמול: הוא פעל במהירות, בנחישות וביעילות לסיכול המחבל ובכך – הציל חיים."

עוד כותב אוחנה: "התרשמתי מאוד ממ' שחרף גילו הצעיר (19) מהווה דוגמא ומופת לאופן בו אני מצפה מלוחמי Israel Border Police – משמר הגבול ושוטרי משטרת ישראל לנהוג. גם הסיפור האישי שלו, שלא ארחיב אודותיו כאן, ריגש אותי.אני צופה לו עתיד משמעותי בכל אשר יחפוץ – אם יבחר להמשיך בשירותו במשטרת ישראל – המשטרה תרוויח."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.