הגבלות בחגים

נתניהו: "עושים מאמץ להימנע מסגר"

תמונה – לע"מ
קבינט הקורונה התכנס לדיון שנמשך גם בשעה זו, לא צפויות להתקבל החלטות לתקופה הנוכחית - אך מתגברת הערכה כי אין מנוס מהגבלות בחגים. נתניהו: "מתאמצים להימנע מסגר"

נמשכת ישיבת שרי קבינט הקורונה לדיון על ההגבלות הנוספות שנשקלות בימים אלה בממשלה. בדיון יציג פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, המשמש בתפקידו כבר חודש ימים,, את הפעולות הנדרשות לשיטתו, ויציע לשרים שני מתווים להורדת מספר הנדבקים ליום, אחד מן המתווים כולל הגבלות בתקופת חגי תשרי.

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח הישיבה: "נשמע היום סקירה מהפרויקטור הלאומי למאבק בקורונה, פרופ׳ גמזו. אנחנו נשמע את ההמלצות השונות שלו. יש מאמץ גדול להימנע מסגר כדי להמשיך את כיוון השיקום של הכלכלה, ואני חושב שהדבר הזה יהיה קשור, בוודאי, למצב התחלואה. נשמע את ההמלצות של פרופ׳ גמזו. כולם מחכים לזה בעניין רב".

גמזו | צילום מסך: לע"מ

שר האוצר ישראל כ"ץ מתנגד לסגר ובעד שעסקים, קניונים ומלונות ישארו פתוחים. השר כ"ץ הציע לטפל בערים המוגדרות אדומות ואמר: "יש סימנים של התאוששות של המשק וצריך לאפשר לעסקים להתייצב".

שני המתווים אותם יציג גמזו כוללים הגבלות על פני תקופה בת שלושה שבועות, נתניהו והשרים ככל הנראה יאמצו אחת מן התכניות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!