אכזריות מפלצתית

כתב אישום מחריד נגד רוצח אמו: תקף וצפה בה זועקת לעזרה

תמונה – אילוסטרציה | דוברות המשטרה
תושב בני ברק נאשם ברצח בנסיבות מחמירות אמו הסיעודית. הבן צפה באם זועקת לעזרה לאחר שנפלה מהמיטה, דרך על ראשה והפקיר אותה עד שמתה

הפרקליטות במחוז תל אביב הגישה הבוקר כתב אישום חמור ומעזעז בפרטיו לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד יצחק כדורי, תושב העיר בני ברק בשנות הארבעים לחייו, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אמו, פופי כדורי ז"ל בדירה בה התגוררה, פופי הייתה בת 72 במותה.

מכתב האישום שהוגש ע"י עו"ד יעל הראל מהפרקליטות עולה, כי אמו של הרוצח הייתה חולה סיעודית בעלת 100% אחוזי נכות, זאת בשל בעיותיה הרפואיות. המנוחה הייתה צמודה למיטת חוליה ונזקקה לעזרת אנשים לקיום שגרת חייה הבסיסיים ביותר, כגון לבוש, שמירה על ניקיון גופה ואכילה.

עקב הנכות של האם, היא נעזרה במטפלת. זאת הייתה מגיעה לדירתה מדי בוקר למשך מספר שעות על מנת לסייע לה בצרכים המפורטים.
על פי כתב האישום, בחודש שעבר, נפלה האמא מהמיטה עליה שכבה וזעקה לבנה שוב ושוב כדי שזה יבוא להושיט לה עזרה. לאחר כחצי שעה לערך, כך עולה מכתב האישום, התקרב אליה בנה, ובעודה מוטלת על הרצפה, בעט בראשה ודרך עליו מספר רב של פעמים בכוונה לגרום למותה, בכך גרם לה לחבלות קהות בראשה.

לאחר מכן עזב הבן את הדירה והותיר אותה חבולה ושרועה על הרצפה עד לבואה של המטפלת, רק בשעות הבוקר. זו הזעיקה צוות מגן דוד אדום שפינה אותה לבית החולים אך שם נקבע מותה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.