קללות וגידופים

מפגן שנאה: 3 שוטרים פצועים / 30 מפגינים עצורים

תמונה – צילומים באזזנט
30 מפגינים עוכבו לחקירה בחשד לתקיפת שוטרים במהלך הפגנת 'הדגלים השחורים' מול מעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור. צפו במקבץ סרטונים

שנאה למשטרה: 3 שוטרים נפצעו בהפגנה השבועית של 'הדגלים השחורים' נגד ראש הממשלה נתניהו בדרישה שיתפטר. חלק מהמפגינים קיימו תהלוכה מהכניסה לירושלים תוך חסימה של צירי תנועה ושיבוש שגרת החיים בעיר.

לאחר חצות החלה המשטרה לפנות את המפגינים לאחר מספר רב של הכרזות מפקד המשטרה להפסיק את השימוש בכלי הרעש בהתאם לפסיקת בג"צ.

המפגינים התעמתו עם שוטרים וקראו קריאות נאצה כלפי כוחות המשטרה והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה. המשטרה עיכבה / עצרה לאורך המחאה 30 חשודים, בחשד לעבירות הפרת סדר ותקיפת שוטר.

תת ניצב עופר שומר תקף את התקשורת וראש השב"כ לשעבר כרמי גילון שנטען כי נעצר ונאזק ע"י המשטרה בהפגנה ביום חמישי שעבר מול מעון ראש הממשלה בבלפור.

מהמשטרה נמסר: "בהמשך לסרטון שהופץ הערב מהמחאה בירושלים: מבדיקה ראשונית שנערכה עם הקצין, לטענתו הותקף. יחד עם זאת, האירוע ייבדק ויתוחקר"

עוד נמסר: "למרות המאמצים והמשאבים הרבים שהשקיעה משטרת ישראל כדי להבטיח מחאה בטוחה וחופש ביטוי לכל, ניכר כי קבוצות שונות בחרו בדרך של פרובוקציה, לרבות אלימות פיזית ומילולית כנגד שוטרים שתפקידם לשמור על הביטחון והסדר, גם של המוחים עצמם"

צילום באזזנט
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.