הידרדרות בשיח

נאצים? יעלון ממליץ לשוטרים לקרוא 'ממלאי פקודות'

תמונה – ארכיון 'כחול לבן'
ח"כ בוגי יעלון מעורר סערה ברשתות החברתיות לאחר שקרא לשוטרי ירושלים לקרוא את הספר 'ממלאי פקודות', העוסק בחיסול יהדות אירופה בידי הנאצים. השר אמיר אוחנה: "על דברי הבלע וההסתה שלך נגד שוטרות ושוטרי מ"י לא אשתוק"

לאחר מהומות המפגינים במחאת בלפור, שר הביטחון בוגי יעלון קורא וממליץ למפקדי ושוטרי מחוז ירושלים לקרוא את הספר 'ממלאי פקודות' של יגאל עילם. העיתונאי עמית סגל שיתף וצייץ: "הספר ״ממלאי הפקודות״ עוסק בין היתר בחיסולה השיטתי של יהדות אירופה בידי הנאצים."

משטרת ישראל פרסמה פוסט גינוי לדבריו של יעלון: "לצערנו, התבטאויות מסוג זה הן המשך ישיר של השתלחות משוללת רסן בשוטרי משטרת ישראל, במחאות וברשתות החברתיות, וכעת גם על ידי נבחר ציבור שאמור לשמש דוגמא לבוחריו. המלצתו והשוואתו המרומזת פסולה ובלתי מקובלת, ואנו ממליצים לח"כ יעלון להימנע מהשוואות מעין אלו כלפי מי שמגנים בגופם מדי יום על החוק, הסדר והביטחון שלו, ושל כל אזרחי ישראל"

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה תקף: "כבר תקופה שאתה מפיץ רעל ומטנף עלי. התעלמתי. כך נוהגים במחפשי תשומת לב כמוך. אך על דברי הבלע וההסתה שלך נגד שוטרות ושוטרי מ"י לא אשתוק: במחי ציוץ השווית בין מי שמסכנים חייהם 24/7 למען שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל לבין "ממלאי הפקודות" בגרמניה הנאצית. סימנת אותם. מתבייש בך ועבורך."

שר הבריאות יולי אדלשטיין תקף ודרש מיעלון לחזור בו: "בוגי, גם לשנאה ולציניות יש גבול. חזור בך מהשוואתך החצופה והמקוממת!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!