סמים ואלכוהול

האונס באילת: 7 מעוכבים נוספים, המשטרה: "נגיע לכולם"

תמונה – אתר המלון
במשטרת ישראל הבהירו כבר בסוף השבוע האחרון כי זהו עניין של זמן עד שיגיעו לכל החשודים במעורבות בפרשת החשד לאונס במלון 'הים האדום' באילת, במקביל - המשטרה תבקש בנוסף להאריך את מעצרם של שני נערים שנעצרו כבר אתמול ושל גבר שנעצר כבר לפני חמישה ימים

נמשכת חקירת פרשת החשד לאונס במלון באילת: הבוקר עוכבו לחקירה עוד שבעה נערים בחשד שהיו מעורבים בפרשת אונס הנערה בת ה-16. השבעה, תושבי דרום הארץ, הועברו להמשך חקירה של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש.

שרת המשפטים שלעבר איילד שקד הזהירה את הגולשים ברשת: "חשוב להזכיר: אסור להפיץ תמונות, הקלטות או סרטונים בעלי אופי מיני ללא הסכמתו של האדם המצולם ופרסום כזה יכול להוות עבירה של הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות, שהעונש עליהן הוא עד 5 שנות מאסר. האיסור על הפצה (כולל שיתוף ברשתות חברתיות והעברה בווטסאפ) חל גם על מי שקיבל אותם לידיו."

היום תבקש משטרת ישראל את הארכת מעצרם של שני נערים שנעצרו אמש בחשד למעורבות באונס במלון "הים האדום" ושל אדם נוסף שנעצר כבר לפני חמישה ימים. במשטרה אמרו כי צפויים מעצרים נוספים במהלך היום. חוץ משני החשודים בני ה-27 מחדרה, כל השאר הם נערים פחות מגיל 18 מהדרום שהגיעו לאילת. חלקם מכירים זה את זה.
מלון הים האדום | צילום: אתר המלון

שני מורן, עורכת הדין של הנערה שעל פי החשד נאנסה אמרה הבוקר לאולפן ynet: "היא תשתף פעולה בכל מה שצריך, ומוכנה לעמוד מולם בעימות. גרסתה חזקה. המספר 30 לא הגיע ממנה, אלא מאחד החשודים. היא ידעה לקשור מעורבים מסוימים לאירוע ומסרה ראיות למשטרה". היא הוסיפה ואמרה: "הנערה עצמה הייתה בתוך החדר ולא ראתה אם היה 'תור'. זה אחד מהדברים שהגיעו מהחשוד. החברה שלה שהגיעה למקום ראתה התגודדות. כשהדברים יחשפו לא יהיה ספק לגבי אמינותה".

תפנית דרמטית: "לא היו 30 גברים בחדר באילת"

היא הבהירה עו"ד: "אין קשר בין הסרטונים להגשת התלונה. זו טענה מגוחכת. יש רצון חולני של הציבור לראות את הסרטונים האלה. בעצמי העברתי למשטרה היום בבוקר צילומי מסך של אנשים שניסו להעביר פרטים של המתלוננת. האחריות המלאה היא אך ורק של החשודים באירוע, אין חוק נגד שתיית אלכוהול". על מצבה האישי של הנערה אמרה: "מצבה הנפשי קשה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם עירית אשקלון. היא לא מאוימת, אם זה יקרה נגיש תלונה מסודרת. לא יודעת מאין הגיעו הדיווחים. עוד מוקדם להעריך אם היא תהיה מסוגלת לחזור לשנת הלימודים".

מהמשטרה נמסר הבוקר: "הבוקר עכבו בלשי וחוקרי המשטרה 7 קטינים נוספים בחשד למעורבות באונס הקטינה באילת והם הועברו להמשך חקירה של צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של הבגיר ושני הקטינים שנעצרו אתמול בחשד לאונס הקטינה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!