הוטרדה מינית?

העיתונאית אור-לי ברלב: "שוטר דחף אותי וחפן את שדיי"

תמונה – פרטי
העיתונאית העצמאית אור-לי ברלב, המשדרת בלייב את הפגנות בלפור מתחילתן ועד סופן מזה תקופה, טוענת: "שוטר דחף אותי וחפן את שדיי". צפו

העיתונאית אור-לי ברלב, שפועלת בצורה עצמאית במימון ציבורי חופשי – טוענת בטוויטר כי הותקפה בידי שוטר, ולדבריה אף הוטרדה מינית, במהלך סיקור המחאה אמש מול מעון רה"מ בירושלים.

העיתונאי אבי בלכרמן כתב בטוויטר: "אור-לי ברלב מדווחת שבזמן שדיווחה הערב מהצעדה מגשר המיתרים לבלפור שוטר שמנע ממנה מעבר למרות היותה עיתונאית חפן את שדיה. חפינת שדיים (וגם שליחת יד לאשכים) היא תקיפה מינית לכל דבר והיא פרקטיקה שגורה של טרור כלפי מפגינות/ים. אף אשה לא צריכה לעבור דבר כזה"

בתגובה שיתפה ברלב את הדברים וכתבה: "א. אכן כך קרה. שוטר דחף אותי וחפן את שדיי. זה לא היה בטעות. בלייב שלי וגם בסרטון שצולם מהצד שומעים אותי: 'אל תיגע בי'. ב. באופן אישי, אני בסדר גמור. השוטרים החופנים יכולים לקפוץ לי. ג. יש נשים רבות שירגישו אחרת באירוע דומה. לכן חשוב לדבר על זה. זו שיטת דיכוי מחאה נפוצה ופושעת". מוסיפה ברלב.

הקטע מתוך השידור בפייסבוק בו לטענת ברלב התרחש האירוע

גולש נוסף בשם אריה הספרי העלה לרשת תיעוד ובצמוד אליו כתב: "הנה התקיפה של אור-לי מהכיוון שלי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.