הותר לפרסום

האונס באילת: הוארך מעצרו של החשוד המרכזי

תמונה – יוטיוב סרטי תדמית
בית המשפט באשקלון האריך בחמישה ימים את מעצרו של החשוד המרכזי בן 27 מחדרה, שככל הנראה מעורב בפרשת האונס המזעזע שבוצע במלון 'הים האדום' באילת.

הותר לפרסום: בית המשפט האריך את מעצרו של איזי רפאילוב בן 27 מחדרה, החשוד המרכזי בפרשת האונס המזעזע כלפי נערה בת 16 שהייתה ככל הנראה מעורפלת מאלכוהול, שהתרחש בשבוע שעבר במלון 'הים האדום' באילת.

העיתונאי לירן לוי חושף הבוקר, כי המשטרה עיכבה הבוקר לחקירה בכירה בהנהלת מלון הים האדום באילת, בחשד לשיבוש הליכי חקירה ואי מניעת פשע.עוד דווח: ככל הנראה יש בידי המשטרה ראיות לכך שהבכירה ראתה את ההתגודדות בפרוזדור ולא עשתה דב

מוקדם יותר דווח כי המשטרה בחקירת השמועות ברשתות החברתיות על סרטונים אינטימיים לכאורה שהופצו ברשת

שר המשפטים לשעבר איילת שקד הזהירה את הגולשים ברשתות בהפצת סרטונים אינטימיים של הנערה והחשודים: "חשוב להזכיר: אסור להפיץ תמונות, הקלטות או סרטונים בעלי אופי מיני ללא הסכמתו של האדם המצולם ופרסום כזה יכול להוות עבירה של הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות, שהעונש עליהן הוא עד 5 שנות מאסר. האיסור על הפצה (כולל שיתוף ברשתות חברתיות והעברה בווטסאפ) חל גם על מי שקיבל אותם לידיו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.