חציית גבולות?

הרשת מגנה: מפגיני בלפור דורכים על דגל ישראל

תמונה – צילום: בני דגן
הרשת מגיבה בזעם נגד מפגינים שתועדו כשהם דורכים על דגל ישראל מול מעון ראש הממשלה בבלפור. צפו

בתיעוד חדש ממחאות 'הדגלים השחורים' המתקיימים מידי מוצאי שבת בבלפור, נראים חלק מהמוחים בועטים דורכים ומבזים את סמל המדינה את דגל מדינת ישראל.

איש התקשורת ינון מגל כתב בטוויטר: ‏"נכון שכבר ראינו הכל בבלפור. התערטלות על המנורה והתפשטות בלי המנורה ואלימות ובלונים של זרגי ענק וסירים על הראש ושלטים על הכיבוש, וצדק לאיאד,
ועוד כל מיני סוגים של שלטי יום האדמה. אבל אם אני רואה פה נכון הם אשכרה דורכים בכוונה על דגל ישראל! תגידו, לטירוף הזה יש סוף?"

מוטי קסטל כתב: ‏‏ראיתי כבר הרבה דברים אבל זה?? נגמרו לי המילים. דורכים על דגל ישראל כמו באיראן ובעזה. כך נראה פרצופו של השמאל הישראלי שאיבד לחלוטין את הדרך!!

יונתן זכרין מוביל מחאת הדגלים הכחולים כתב: כנכד לאסיר ציון, אין מילים בפי! בזמן שבאמירויות כבר מהללים את דגל ישראל, פה שמאלנים דורכים עליו פשוט נבוך.

את זה לא יראו לכם בתקשורתלא זאת לא הפגנה של תומכי משטר האייתולות באיראן – אלה אנרכיסטים אנטי ציונים- אנטי ישראלים פה…

Posted by ‎תנועת אם תרצו‎ on Sunday, August 23, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.