לקראת בחירות?

משבר פוליטי דרמטי – נתניהו: ״או שעובדים יחד או שלא עובדים״

תמונה – לע״מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב מסיבת עיתונאים על רקע המשבר הפוליטי החריף בתוך הממשלה בין הליכוד לכחול לבן

האם ישראל צועדת בפעם הרביעית לבחירות בתוך פחות משנתיים? כל הסימנים מצביעים על כך שהדרמה הפוליטית דוהרת לכיוון הזה, אך כפי שאמר מי שאמר – זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.

יממה טרם התפזרותה האוטומטי של הכנסת במידה ולא יועבר תקציב המדינה, או תושג הסכמה על פשרת חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל, שהציעו להצביע על דחיית ההצבעה על תקציב המדינה, מכנס הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו מסיבת עיתונאים.

הנדל | צילום: דוברות הכנסת

המשבר הפנים ממשלתי שהחל על סוגיית תקציב המדינה, כשראש הממשלה דרש להעביר תקציב חד שנתי, ואילו בכחול לבן דרשו לקיים את הכתוב בהסכם הקואליציוני, לפיו תקציב דו שנתי הוא זה שצריך לעבור, נראה כי התפתח בנתיים לסוגיות נוספות.

נתניהו פתח את מסיבת העיתונאים עם התייחסות להסכם השלום שתחתום ישראל עם איחוד האמירויות והדגיש כי ההסכם יצור מקומות עבודה חדשים עבור האזרחים הישראלים.
האוזר | צילום: דוברות הכנסת

״אני בטוח שאתם לא שומעים בתקשורת על הצעדים שאנו עושים במסגרת המאבק בקורונה״, אמר נתניהו. ״אני יודע שזו תקופה קשה וזה לא פשוט, אני לא מסתפק במה שעשינו ואנחנו עובדים מסביב לשעון״, הוסיף.

״החלטתי מתוך אחריות לאומית לקבל את הצעת הפשרה של ח״כ יועז הנדל, הצעת הפשרה הזו קוראת לאישור מיידי של תקציב מיוחד שיאפשר לנו לסייע לאזרחי מדינת ישראל״

על האפשרות כי הרכב הממשלה ישתנה, השיב נתניהו לשאלת כתב ערוץ 20: ״אני קורא לימינה להצטרף לממשלה, לצעוק מהיציע תמיד אפשר״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.