ראש בראש

שר המשפטים אבי ניסנקורן: "נתניהו, התבלבלת"

תמונה – צילום אריאל חרמוני
שר המשפטים אבי ניסנקורן ממפלגת 'כחול לבן' מגיב למתקפה של ראש הממשלה נתניהו הערב על עילת סגירת התיק בעניינו. צפו

שר המשפטים אבי ניסנקורן משיב אש בתגובה להאשמות שהטיח ראש הממשלה נתניהו הערב במסיבת עיתונאים באשר לסגירת החקירה בעניינו: "אין לי שום כוונה לא למנות מפכ"ל ולא פרקליט מדינה זה אגדה. השאלה זה לא אם אני ימנה, כדי למנוע לזות שפתיים. השאלה היא איך ניסנקורן יכול למנות. עכשיו גילינו דבר מדהים, שערב מינוי למשרד המשפטים הסתירו מהציבור שהיועמ"ש סגר לו תיק שהיה לו במשטרה, זאת אומרת פותחים מתחת לשולחן וסוגרים מתחת לשולחן. למה לא סיפרו לציבור שסגרו לו התיק? למה?"

עוד תקף נתניהו: "האם יש כאם ניגוד עניינים? כי זה נראה ככה. אני יכול להגיד לך שאם זה היה מישהו מהימין, וואו מה שהיה הולך כאן, תיק 700 אלף"

שר המשפטים ניסנקורן הגיב בציוץ בטוויטר: "נתניהו, התבלבלת. המסע המתוזמן של הסתה ושקרים לא ירתיע אותי. אני אמשיך לשמור על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה הישראלית. אם מישהו שם צריך עוד תזכורת: אני עובד אצל אזרחי ישראל, לא עבור אף אחד אחר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.