פרשה בחקירה

עלה ל-14 מספר העצורים בחשד לאונס באילת

תמונה – יוטיוב סרטי תדמית
המשטרה ממשיכה לחקור את האונס המזעזע שהתרחש בשבוע שעבר במלון 'הים האדום' באילת, עד כה נעצרו 14 חשודים רובם קטינים, מעצרו של החשוד המרכזי בן 27 מחדרה הוארך בארבעה ימים.

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרו של החשוד המרכזי בן 27 מחדרה, מנהלת המלון 'הים האדום' החשודה "באי מניעת פשע חמור" שוחררה למעצר בית יחד עם קטין נוסף. המשטרה הגישה צו עיכוב ביצוע ושוקלת לערער על ההחלטה.

בעימות בין הקטינים החשודים במעורבות באונס, פנה אחד החשודים לחבריו: "תגידו את האמת, למה אתם משקרים? אתם שכבתם איתה", כך דווח העיתונאי ברנו טגניה בערוץ 12.

במהלך החקירה טענה מנהלת המלון 'הים האדום' כי גם היא עברה אונס בגיל 14 וכששמעה על התרחשות במלון היא ניסתה להבין ולברר את המקרה במהירות האפשרית.

בית משפט השלום האריך היום (שני) בארבעה ימים את מעצרו של תושב חדרה בן 28, החשוד באונס הנערה בת ה-16 במלון הים האדום באילת. במשטרה חושדים כי ברשותו תמונות או סרטונים מהאירוע. נציג המשטרה הדגיש כי "מתחזק החשד לעבירות אונס" מצד החשוד.

מוקדם יותר היום בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית את מנהלת האבטחה של המלון. בנוסף למנהלת, שוחרר למעצר בית גם אחד הנערים החשודים במעורבות באונס. עם זאת, המשטרה מבקשת לעכב את שתי ההחלטות, ומתכוונת להגיש ערר למחוזי.

עו"ד עמית ויצמן המייצג חלק מהחושדים אמר בראין לשרון גל: "מדובר בנערים בני 17 תלמידים טובים, הם מכחישים כל קשר מיני עם המתלוננת. עוד אמר עו"ד: "מה שהמשטרה עשתה היא פשוט עצרה את כל מי שהסתובב במלון באותו יום את כל מי שזיהו במצלמות"

אחד הקטינים החשוד במעורבות באונס בנערה בת ה- 16 במלון הים האדום באילת טען אמש בפני צוות בלשי הנוער שהגיעו לעצור אותו שהוא שוהה בבידוד – החוקרים בדקו מול משרד הבריאות האם הוא אכן חייב בבידוד והבדיקה העלתה שהוא אינו חייב בבידוד.

הבוקר דווח, כי בתום שימוע שנערך אתמול ניתנה אזהרה לבית מלון 'הים האדום' שלא דיווחו על אף מקרה למשטרת ישראל.

מהמשטרה נמסר: בית העסק פועל ברישיון אך תוך הפרות רישיון העסק בכך שאינם מדווחים אודות עבירות הנעברות במקום וזאת לאחר שחומרי ראיות שנאספו משך תקופה לימדו כי בתחומים הציבוריים של בית העסק קטינים שותים לשוכרה אלכוהול ללא מפריע וללא דיווח כנדרש על פי חוק.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!