דעה

גלית אטבריאן לרוני גמזו: "אתה נראה על סף התמוטטות עצבים"

תמונה – facebook.com/galit.distalatbaryan
על רקע התעקשותו לנסיעת אלפי חסידי ברסלב לאומן בראש השנה מחשש לנגיף הקורונה ושתיקתו הגורפת על מפגיני בלפור, הפובליציסטית והסופרת גלית_דיסטל-אטבריאן תוקפת את פרופ' רוני גמזו: "הבט בתמונה המצורפת כאן, היא מאחת ההפגנות. נסה לחשב בשקט כמה הדבקות היו רק בערב הזה ואז צא אל איזה אולפן ודפוק על איזה שולחן". הפוסט המלא

פרוייקטור הקורונה ממשיך בהתעקשותו שלא לא פשר לחסידי ברסלב להגיע לאומן לראש השנה ורומז כי יתפטר: "האם הגיוני וסביר להוציא מפה 80 טיסות עם הגידול במספרים? דעתי הנחרצת היא שלא. אני לא אשנה את דעתי", אמר גמזו ורמז כי יתפט אם הממשלה תחליט אחרת: “אני לא חושב לזוז מתפקידי, אבל אם לא יתנו לי את כל הכלים להפחית את התחלואה – אין לי מה לעשות בתפקיד”.

הפובליציסטית והסופרת גלית_דיסטל-אטבריאן יוצאת במתקפה נגד פרוייקטור הקורונה רוני גמזו ששלח מכתב לנשיא אוקראינה שימנע מחסידי ברסלב להגיע לקבר רבי נחמן באומן בחג ראש השנה ולא אומר מילה על הפגנות בלפור העמוסות:

הפוסט המלא:

"1889 נדבקים נכון ליממה החולפת. נדבקים נכון ליממה החולפת. יושב עודד בן עמי ושואל את הפרופסור לצידו: מה אנחנו עושים לא נכון? למה בישראל אחוזי ההדבקה בין הגבוהים בעולם? למה? למה? למה? ומאחוריו ( איי קיד יו נוט) תמונה של קהל צפוף כמו סרדינים בהפגנה בבלפור, סתם תמונה, בלי קשר לנושא."

עונה לו הפרופסור: "התקהלות צפופה ולא אחראית היא אחת הסיבות העיקריות, העקרונות של ההדבקה בקורונה נורא פשוטים – לשמור מרחק חברתי, לא להתקהל, לשים מסכה, והציבור מתנהל בחוסר אחריות. ואז היא מוסיפה באומץ שאין גדול ממנו – הקהל הספציפי הזה שמעוניין להתקהל בהמוניו מסכן את הציבור, אבל מה שמסוכן באמת זה המנהיגים שלו שלא מבינים שאסור לעודד את ההתקהלות הזאת, מה, הם באמת רוצים שהציבור הזה יסכן את עצמו? באמת לא אכפת להם?

לא כפרה עליכם, הפרופסור לא דיברה על עשרות אלפי מפגיני השמאל שהתמונה שלהם כיסתה את כל המסך מאחוריה. היא דיברה על החבר'ה שרוצים לטוס לאומן. אלוהים מרחם על מפגיני השמאל ורק על חסידי אומן אינו מרחם. ולכן אף אחד לא פוצה פה על חגיגות ההדבקה ההמוניות שחלות כאן מדי שבוע וכל העיניים של כל העולם על הדוסים. הקורונה מסכנת רק את חובשי הכיפה.

פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו (צילום לע"מ)

עוד כותבת גלית לגמזו: "פרופסור גמזו יקר, ראיתי אותך נושא דברים היום, אתה נראה על סף התמוטטות עצבים. הנה טיפ קטן חיני חינם ממני אליך: זה לא מספיק להחניק בקול חלש בראיון מול דנה וויס שההפגנות האלה הן "סכנה כבירה" ואז מהפחד לעבור מהר מהר לנושא אחר. דמיין שיש למפגינים מול בלפור כיפה ושטריימל ותגיד להם את מה שאתה מת לומר כבר הרבה זמן: כנסו הביתה עם המיצגים , התחפושות, השלטים והזמבורות, מגיפה המונית משתוללת בחוץ יא אסופת מטורפים ואתם דופקים מדינה שלמה. תתאמן על זה מול המראה בבית כדי לאזור אומץ אם יש בכך צורך, אבל אתה חייב לעשות את זה, אין מנוס. אלוהים פוחד מהם ולכן רק בהתהקלויות הצפופות שלהם אין קורונה. המשטרה פוחדת מהם. מומחי הרפואה שמתארחים בפאנלים פוחדים מהם. וכולם פוחדים בצדק. הם באמת מפחידים. אבל לך פרופסור גמזו אין את הלוקסוס הזה."

אם לא תצליח לגדל צמד וובוס אימתני ולעמוד מול אנשי הכוח והשררה שגנבו להם את המדינה – אז אתה באמת לא האדם המתאים לתפקיד. הבט בתמונה המצורפת כאן, היא מאחת ההפגנות.
נסה לחשב בשקט כמה הדבקות היו רק בערב הזה ואז צא אל איזה אולפן ודפוק על איזה שולחן. האמן לי, העם יהיה מאחוריך"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.