עדכונים

הסלמה בצפון: ירי מלבנון לעמדת צה"ל בגבול

תמונה – פצצות תאורה
חשש לאירוע ביטחוני בגבול ישראל לבנון. צה"ל הורה על חסימת כבישים ולאזרחים להישאר בבתים. רה"מ נתניהו נמצא כעת בחופשה פרטית בצפת. בטלוויזית אל מנאר מדווחים על ירי פגזים לעבר מטרות חיזבאללה בלבנון. צפו במקבץ סרטונים

מחשש לאירוע חדירה באיזור מנרה ובגזרת הר דוב, צה"ל הנחה את תושבי הישובים מנרה, מרגליות, מלכיה, יפתח ומשגב להסתגר בבתיהם. על פי הדיווחים מעל 30 פצצות תאורה נורו באיזור. לא דווח על נפגעים ישראלים.

ברשתות החברתיות הופצו סרטונים של אמבולנס בפעולה ככל הנראה באיזור האירוע.

עוד נמסר מצה"ל: חל איסור על כל פעילות במרחב הפתוח, לרבות עבודות חקלאיות. התושבים נדרשים לשהות בבתים ובקבלת ההתרעה להיכנס באופן מיידי למרחב מוגן- ממ"ד/ממ"ק, מקלט משותף, חדר מדרגות פנימי או חדר פנימי בבית, לסגור דלתות וחלונות ולשהות בו 10 דקות".

העיתונאי ירון אברהם הנופש עם משפחתו בצפון צייץ בדאגה: "בשעה האחרונה: צהל מודיע על אירוע ביטחוני בגבול לבנון. ירי פצצות תאורה באזור רכס רמים מחשש לחדירה. בצימר שלנו בשאר ישוב זה נשמע מפחיד לאללה וממש מרעיד את המבנה. הילדים קמו בבכי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.