שערורייה

מביש: שיחת נזיפה לגיבור שתפס את המחבל

תמונה – צילום דוברות הצלה פ"ת
דקות לאחר הפיגוע קיבל מיכאל ברלנד שיחת נזיפה ממנהל העבודה שלו שזיהה אותו בתמונות מהפיגוע.

‏מיטל ברלנד, רעייתו של גיבור היום שתפס את המחבל שדקר את הרב שי אוחיון ז"ל שנרצח היום בפיגוע בצומת סגולה, חושפת בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כי בעלה קיבל שיחת נזיפה ממנהל העבודה דקות לאחר הפיגוע.

הפוסט המלא "‏‎‏זהו בעלי מיכאל ברלנד, נשוי ואב לשניים, מתנדב בזמנו הפנוי כפרמדיק משטרתי במשטרת גלילות, ‏‎במקצועו נהג אוטובוס בחברת מטרופולין. השבוע בעלי נישאר בבית בשל כך שאינו חש בטוב.

היום שמענו צעקות מהחלון וראינו את הפיגוע בזמן אמת. בעלי בקור רוח מיד התקשר למשטרה ועזר להם לתפוס את המחבל בעודו מספר להם במדוייק לאן המחבל הולך מיד לאחר מכן רץ מיד לטפל בפצוע.

‏‎דקות אחדות לאחר המקרה תמונתו פורסמה בכל המדיה החברתית ובחדשות. לאחר שנתן עדות למשטרה עלה חזרה הביתה וקיבל שיחת טלפון ממנהל העבודה שלו במטרופולין, אשר שאל אותו "איך יתכן שאתה מציל חיים אם אתה חולה בבית?" דיבר בציניות ואיים על מקום עבודתו!

‏‎אני מתביישת במקום העבודה שלו על היחס המשפיל שהוא חווה כאשר בעלי יושב בבית מיום שישי כי לא הרגיש טוב ועדיין רץ להציל חיים ברגע שיכל.
‏‎
בעלי היקר תודה לך על מי שאתה תמיד עוזר לאחרים ודואג לכולם!".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.