צוחק על כולם

צפו: "במרוקו ברדוגו היה הפרשן של המלך"

תמונה – צילומים: גלי צה"ל
פרשן גלי צה"ל הפופולרי יעקב ברדוגו התיישב מול מצלמות גל"צ והגיב בציניות למתנגדיו המזיעים בטוקבקים הארסיים שמפרסמים נגדו ברחבי הרשת: "ברדוגו צריך לעוף מגלי צה"ל והרדיו בכלל, הוא בושה לאינטלגנציה, מסלף ואגרסיבה והוא מתאים לשרה". צפו

העיתונאי חיים לינסון מהארץ שיתף גם הוא את הגולשים שפוסטים שפרסם ברדוגו נגד רה"מ נתניהו: "אני מספיק זקן כדי לזכור שפעם, לא לפני הרבה זמן, מורנו ורבנו יעקב ברדוגו היה משתף פוסטים נגד בנימין נתניהו."אני מספיק זקן כדי לזכור שפעם, לא לפני הרבה זמן, מורנו ורבנו יעקב ברדוגו היה משתף פוסטים נגד בנימין נתניהו."

הגולש יוסי אסולין צייץ: "בניגוד למה שמנסים למכור לכם, התקשורת בישראל ברובה שמאלנית. ידיעות – רוב הפרשנים הבכירים שמאלנים מובהקים. חדשות 12 – עמית סגל אחד מול כולם (כמעט). חדשות 13 – בעיקר דוברי מערכת המשפט. אפילו נוביק הימני לא שם. גל״צ – רוב השדרנים מהשמאל. ברדוגו אחד מטריף את כולם. ואפשר להמשיך כמובן."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.