חקירה מיוחדת

המשטרה בהודעה דרמטית: פוענח האונס באילת, כתבי אישום בשבוע הבא

תמונה – יוטיוב תדמית
משטרת ישראל הודיעה כי פיענחה את פרשת האונס במלון הים האדום באילת והגיעה לכל החשודים בפרשה, כל הפרטים

משטרת ישראל הודיעה כי פענחה את פרשת האונס במלון הים האדום באילת והגיעה לכל החשודים בפרשה. כך נמצא בהערכת מצב שקיים לפני זמן קצר מפקד מרחב דרום, ניצב יורם סופר, ומפקד מרחב לכיש נצ"מ רונן אבניאלי. בימים הקרובים יסיים צוות החקירה המיוחד (צח"ם) שמונה בעניין את חקירת החשד לאונס והתיק יועבר לפרקליטות המדינה, לפני כן תוגש הצהרת תובע נגד מרבית החשודים. מסתמן כי כבר בשבוע הבא יוגשו כתבי אישום נגד לפחות חלק מהחשודים.

במקביל: בית המשפט האריך היום (חמישי) בשישה ימים את מעצרם של שני תושבי חדרה החשודים באונס, בהם החשוד המרכזי, שאף הודה בדיון כי תיעד את האונס. לפני תחילת הדיון, אמר החשוד המרכזי מול המצלמות: "אל תדאגו אני אדבר עוד הרבה, יש לי הרבה מה לומר. אני מכחיש את כל החשדות נגדי. האמת תצא לאור. אני כן ניסיתי לעזור לה כשהכל התחיל".

החשוד המרכזי | צילום: חופשי

מתחילת הפרשה עצרה משטרת ישראל 14 חשודים, בהם מנהלת מלון הים האדום באילת ששוחררה למעצר בית מלא בתנאים מגבילים, וכן שני החשודים המרכזיים, אליהם נוספו 11 חשודים, אחד מהם בגיר רך, ובתום חקירה ודיונים שוחררו עד כה 4 מהם בתנאים מגבילים.

במשטרה ובפרקליטות מתבססים על עדותה המהימנה והעקבית של הנערה שמקבלת חיזוק בנקודות מרכזיות בפרשה בגרסתה של חברתה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!