שיטות מהשב"כ

נתניהו נגד רוני אלשיך: "למה לא נחקר עד היום?"

תמונה – ארכיון חיים צח לע"מ
המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך מסתער על רה"מ נתניהו בראיונות שהעניק בסוף השבוע לעיתון 'ידיעות אחרונות' ו'ערוץ 12'. הליכוד בתגובה: "השאלה היחידה שצריכה להישאל היא מדוע אלשיך לא נחקר עד היום?"

המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך מעורר סערה בראיון שהעניק לעיתון 'ידיעות אחרונות' ובמוצ"ש ב'ערוץ 12', שם מתייחס אלשיך לתקופת כוהנתו בתפקיד המפכ"ל והיחסים עם רה"מ נתניהו שמינה אותו לתפקיד: ״הרגע שבו נפקחו לי העיניים בנוגע לנתניהו היה כשלמדתי שכבר 15 שנה אין להם כרטיסי אשראי. בסוף אתה שואל את עצמך, אז איך נראה היום יום? איך זה מתנהל? וזה עוד סיפור ועוד סיפור ועוד סיפור… והתמונה הכוללת נראית מעוותת."

על חקירות נתניהו אמר אלשיך: ״אם הוא יעמוד לדין אני מניח שהוא יורשע. אני מקווה עבורו. שלפחות הוא לא יכהן כראש ממשלה עד סוף המשפט, כי המדינה הזאת תשלם מחירים בלתי אפשריים".

מהליכוד נמסדר בתגובה "לשקרים של אלשיך", לטענתם: "רוני אלשיך ממשיך לפזר את השקרים המופרכים שלו נגד ראש הממשלה נתניהו כדי לזכות בחסינות תקשורתית ומשפטית מול העובדה שהעביר 50 מיליון ש״ח מכספי המדינה, ללא מכרז, עבור מוצר שלא קיים ותוך חשיפה של מידע מודיעיני רגיש למדינה זרה."

עוד נמסר: "אלשיך ביצע עבירה פלילית כשהדליף בשידור מתוך חקירות נתניהו. הוא זיהם את חקירות ראש הממשלה כשטפל עליו עלילת שווא כאילו ראש הממשלה שלח חוקרים פרטיים נגד חוקריו. הוא איפשר לחוקרים בכירים להדיח עדים נגד משפ׳ מתניהו בסחיטה באיומים, כפי שנחשף בפרוטוקולים של החקירות בעניינם של משפ׳ נתניהו."

"אלשיך הבין שכדי להתחמק מהחקירות נגדו הוא צריך למסור לתקשורת ולשמאל את ראשו של ראש הממשלה באמצעות שקרים ועבירות פליליות, ועל כן הוא לא מפסיק להפיץ את שקריו.
השאלה היחידה שצריכה להישאל היא מדוע אלשיך לא נחקר עד היום?", תקפו בתגובה מהליכוד לדברי אלשיך.

רוני אלשיך, צילום: דוברות המשטרה
רוני אלשיך, צילום: דוברות המשטרה

עו"ד פיני פישלר התייחס לראיון עם אלשיך בעיתון 'ידיעות אחרונות': אלשיך. 7 ימים. מריחה של עמודים. תילי תילים של מלל סרק חסר כיסוי. ושימו לב טוב. אין בכתבה מילה על הצלחה אחת שלו בשלוש שנות כהונה. הצלחה אחת של עשייה. אחת! כלום. למה? כי היה עסוק בלקרוא באובססיה כל מילה בעדויות תיקי נתניהו. לא מצא זמן לנהל משטרה. איזה כשלון. למה כל זה מגיע לנו?"

עורכת הדין והפרקליטה לשעבר כינרת בראשי תקפה: "מפכ"ל לשעבר מתראיין אצל מו"ל עיתון אותו חקר בעבירה של ניסיון למתן שוחד לרוהמ! (רוהמ סירב לקבל!) מוציא ספר אצל הנאשם. הספר ימכר אצל השותף של הנאשם. זה המפכ"ל שפינק את גנץ והמימד החמישי ב5 מיליון שח מכספי ציבור ללא מכרז! קריאה מהנה , הא."

שמעון ריקלין צייץ גם הוא בתגובה: "אלשיך מכוכב השחר. והתקשורת קטלה אותו ללא הפסקה. עד שהבין שכדי לקבל מחמאות הוא צריך להתיישר וכך הפך למשרת. מצפה כרמים סמוך לכוכב השחר. ישוב נהדר עם חברים מלח הארץ"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.