הפגנות בלפור

השלט שהוסר: "אף בחורה נורמלית לא תתחתן איתכם"

תמונה – ארכיון באזזנט
בין שלל שלטי המחאה בהפגנות בלפור, מפגינים אנונימים תלו שלט בגנות השוטרים שהוסר לאחר מספר דקות ועורר סערה ברשתות החברתיות: "אחינו השוטרים, אף בחורה נורמלית לא תתחתן איתכם. תחליפו מקצוע לכו ללמוד". צפו

שלט ענק בגנות השוטרים שנתלה בהפגנות בלפור מול מעון ראש הממשלה מעורר סערה ברשתות החברתיות ואף טענות כי נתלה ע"י גורמים עוינים המעונינים בהשחרת מחאת השמאל. בשלט הענק שנתלה בכיכר פריז נכתב בגדול: ""אחינו השוטרים, אף בחורה נורמלית לא תתחתן איתכם. תחליפו מקצוע לכו ללמוד".

כתב הפלילים של ערוץ 13, מאור צור צייץ ותקף: "אין מילים, פשוט בושה על כל מי שהשתתף בהכנת השלט. מהוגה הרעיון ועד מי שהביא לדפוס"

העיתונאי ינון מגל כתב: "המפגינים הנאורים והלבנים מול השוטרים השחורים ונבערים. כן. תנו לנו עוד שלטים. תמשיכו. ככה בטוח תסחפו אליכם את עם ישראל (והם עוד מהדהדים את השלטים האלה… כמה התנשאות, כמה חוסר מודעות)"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.