בברסלב מאשרים

חסיד ברסלב נדבק בקורונה באומן – ראש העיר מאיים לחסום את העיר

תמונה – אתר חסידות ברסלב
אומן: חסיד ברסלב אובחן כחולה קורונה מאומת. ראש העיר הודיע כי בכוונתו לסגור את העיר

חסיד ברסלב בשנות העשרים לחייו אובחן באומן כחולה קורונה מאומת. שניים נוספים ששהו איתו נכנסו לבידוד. ראש העיר באומן, אלכסנדר ציברי הודיע כי בכוונתו לחסום את העיר.

ראש הממשלה הצהיר כזכור כי בכוונתו להקים ועדה שתבחן את עליית הישראלים לאומן בראש השנה. ראש עיריית אומן אמר במהלך שיחה עם "תכנית חיסכון" בערוץ 12 כי הוא מתכוון לסגור את העיר. "המצב באומן החמיר מאוד בזמן האחרון. אחד העולים לרגל התגלה כחולה קורונה". אנשים המעורים עם הפרטים בציבור חסידי ברסלב אישרו את הידיעה: "חולה אחד מתוך 2000 מבקרים". 

העימותים באומן בשבוע שעבר

"מן הראוי שכולם יעברו בדיקות", אומר ראש עיריית אומן, "היום התקבל אצלנו מידע שלפיו אחד העולים לרגל התגלה כחיובי לקורונה. המצב באומן החמיר מאוד בזמן האחרון. אני אעשה הכל במסגרת החוק, ברגע שאקבל את האישורים הנדרשים – אני אפעל. חברי הפרלמנט האוקראיני הגישו בקשה לשלטון המרכזי כדי שזה ירחיב את הסמכויות של העירייה בעניין".

ישראלים בדרכם לאומן, בשנה שעברה | צילום: אתר ברסלב

אנשי קהילת ברסלב אומרים: "מתוך כ-2000 נוסעים שנחתו באומן, בחור כבן 20 שנחת בלבוב ביום שישי האחרון עשה בדיקת קורונה בלבוב, וקיבל הודעה שהוא נמצא חיובי לקורונה היום בערב באומן, הוא הועבר לבידוד במלונית קורונה-ברומן באומן, שני נוסעי הרכב שהיו איתו נכנסו לבידוד, משרד הבריאות האוקראיני עודכן בכל הפרטים. אנחנו שבים ומזהירים – בלי מתווה מסודר אנחנו באירוע מתגלגל ולא נוכל לנהל אותו ללא מתווה מסודר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.