דומה?

חתיכות פחם במק רויאל וגומי בנודלס – מה עוד ישראלים מצאו באוכל שהזמינו?

תמונה – צילומי גולשים מתוך הקבוצה
מסעדות ורשתות שיווק מציגות לנו תמונות מגרות של מוצרי מזון בכדי לגרום לנו לקנות אותם. בקבוצת הפייסבוק 'איך זה נראה באמת' שמשמשת פורקן עבור ישראלים רבים שמשתפים תמונות של מוצרי מזון כפי שהם נראים באמת, חושפים גם כמה מהדברים המטרידים שלכאורה מצאו באוכל שהזמינו.

בקבוצת הפייסבוק חברים 16 אלף איש ומדי מיום מתפרסמים בה עשרות סטטוסים עם תלונות של גולשים, רובם הגדול בנושא ההבדלים הקיצוניים בין נראות המוצר בפועל לכפי שמוצג בתמונות הפרסומיות המגרות.

גושי פחם (גחלים) במק רויאל של מקדונלד'ס – הגולשת דנה וינקור מזהירה שגילתה גושים לא קטנים של פחם בתוך ההמבורגר. באתר של מקדונלד'ס מצויין כי המק רויאל צלוי על גחלים, כך שזו ככל הנראה הסיבה.

פחם במק רויאל
פחם במק רויאל

גומי בנודלס – הגולשת סנדרה פורטוגייס משתפת כי גילתה חתיכות של גומי בתוך הנודלס של ג'פניקה. אחד הגולשים הציע פתרון אפשרי – חלק מהכפפה השחורה של הטבח. ג'פניקה פיצתה את הלקוחה אך לא הגיבה לסטטוס שלה.

גומי בנודלס
גומי בנודלס

תולעים בתירס – הגולשים יסמין סאנסולו וליאור בן ארויה גילו תולעים בקופסאות שימורי התירס של חברת ויליפוד. מהחברה נמסר בתגובה למאקו כי מדובר במקרה נדיר.

תולעים בתירס
תולעים בתירס

חור בפיצה – הגולשת אודליה ינאי נדהמה לגלות כי אחרי 80 דקות המתנה לפיצה של דומינוס, הגיעה הפיצה עם שני חורים ענקיים!

חור ענק בפיצה
חור ענק בפיצה

מי שתה לה את הקולה? הגולשת קרן כהן קופלמן הזמינה במשלוח משופרסל שישיית בקבוקי 1.5 ליטר של קוקה קולה, גילתה שבקבוק אחד פשוט ריק לגמרי.

שתו לה?
שתו לה?

חתיכות צפות בבקבוק נסטי – הגולשת ספיר זינו גילתה חתיכות צפות בתוך בקבוק הנסטי שקנתה. הגולשת נעמה צמח הגיבה "אני שתיתי את זה כי אמרו לי שזה חתיכות פרי. אלוהים!".

חתיכות צפות בנסטי
חתיכות צפות בנסטי

עובש ותולעים בשוקולד מוש – הגולשת בת אל טל גילתה עובש ותולעים בתוך אריזת שוקולד מוש של רמי לוי. הגולש טל סיפק תשובה וטיפ לעתיד – "אלה זחלים של עש המזון שחדרו לתוך האריזה (שקיות לא מאיימות עליהן) כנראה לאחר הייצור, כנראה שיש פתח קטנטן בשקית. תמיד ללחוץ על האריזה של כל מוצר שמכיל דגנים ולראות אם יוצא אוויר. אם כן לא לקנות".

עובש ותולעים בשוקולד מוש
עובש ותולעים בשוקולד מוש
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "חתיכות פחם במק רויאל וגומי בנודלס – מה עוד ישראלים מצאו באוכל שהזמינו?"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.