בקבוצת הפייסבוק חברים 16 אלף איש ומדי מיום מתפרסמים בה עשרות סטטוסים עם תלונות של גולשים, רובם הגדול בנושא ההבדלים הקיצוניים בין נראות המוצר בפועל לכפי שמוצג בתמונות הפרסומיות המגרות.
גושי פחם (גחלים) במק רויאל של מקדונלד'ס – הגולשת דנה וינקור מזהירה שגילתה גושים לא קטנים של פחם בתוך ההמבורגר. באתר של מקדונלד'ס מצויין כי המק רויאל צלוי על גחלים, כך שזו ככל הנראה הסיבה.
גומי בנודלס – הגולשת סנדרה פורטוגייס משתפת כי גילתה חתיכות של גומי בתוך הנודלס של ג'פניקה. אחד הגולשים הציע פתרון אפשרי – חלק מהכפפה השחורה של הטבח. ג'פניקה פיצתה את הלקוחה אך לא הגיבה לסטטוס שלה.
תולעים בתירס – הגולשים יסמין סאנסולו וליאור בן ארויה גילו תולעים בקופסאות שימורי התירס של חברת ויליפוד. מהחברה נמסר בתגובה למאקו כי מדובר במקרה נדיר.
חור בפיצה – הגולשת אודליה ינאי נדהמה לגלות כי אחרי 80 דקות המתנה לפיצה של דומינוס, הגיעה הפיצה עם שני חורים ענקיים!
מי שתה לה את הקולה? הגולשת קרן כהן קופלמן הזמינה במשלוח משופרסל שישיית בקבוקי 1.5 ליטר של קוקה קולה, גילתה שבקבוק אחד פשוט ריק לגמרי.
חתיכות צפות בבקבוק נסטי – הגולשת ספיר זינו גילתה חתיכות צפות בתוך בקבוק הנסטי שקנתה. הגולשת נעמה צמח הגיבה "אני שתיתי את זה כי אמרו לי שזה חתיכות פרי. אלוהים!".
עובש ותולעים בשוקולד מוש – הגולשת בת אל טל גילתה עובש ותולעים בתוך אריזת שוקולד מוש של רמי לוי. הגולש טל סיפק תשובה וטיפ לעתיד – "אלה זחלים של עש המזון שחדרו לתוך האריזה (שקיות לא מאיימות עליהן) כנראה לאחר הייצור, כנראה שיש פתח קטנטן בשקית. תמיד ללחוץ על האריזה של כל מוצר שמכיל דגנים ולראות אם יוצא אוויר. אם כן לא לקנות".