לקראת סגר

סגר בחגים – בכירת משרד הבריאות: "יתכן שלא תהיה ברירה"

תמונה – ארכיון | דוברות המשטרה
ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס - לא מורידה את אפשרות הסגר בחגי תשרי מן השולחן. גם היום יותר מ-2000 נדבקים חדשים

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, התראיינה הבוקר ברדיו גלי צה"ל ואמרה:. "אנחנו מנסים מאוד להימנע מסגר בחגים" היא מדגישה, "אם נראה תחלואה שאנחנו לא מצליחים להשתלט עליה – אז סגר הוא צעד טקטי".

ד"ר שרון אלרעי פרייס | צילום: פרטי

עוד אמרה הד"ר שרון אלרעי פרייס בריאיון: "ייתכן שיהיו הגבלות על ערים מעבר למה שרשום בתוכנית הרמזור, על פי נתוני התחלואה". אלרעי הסכימה כי צורת קבלת ההחלטות בנושא פתיחת שנת הלימודים לא הייתה טובה: "מסכימה שהיה בלבול, המהלך נעשה בצורה שהייתה פחות ממיטבית. אנחנו יודעים שכשהצעד נעשה כך זה לא תורם לאמון הציבור, אבל החלטנו שיותר חשוב למנוע תחלואה".

ראש שירותי בריאות הציבור הוסיפה ואמרה: "מקווה שהמתווה יגרום לזה שלא כל בית הספר נסגר במקרה של תחלואה. ייצא נוהל מסודר על איך סוגרים ואת מי מבודדים". גם השרה מירב כהן מכחול לבן אמרה לחדשות הבוקר בקשת 12: "אם בימים הקרובים לא יחול שינוי בתחלואה נקדם הגבלות – אך לא סגר כולל".

בתוך כך מעדכן הבוקר משרד הבריאות כי אמש אובחנו 2,183 נדבקים חדשים. מניין החולים הקשים עומד על 423 בני אדם. מניין הנפטרים עולה ל-963 אנשים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.