החרדים זועמים

פרופ' גמזו נגד הרב קניבסקי: "ההודעה מסכנת את הציבור החרדי"

תמונה – ארכיון לע"מ משרד הבריאות
פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו תוקף את הוראת מנהיג הציבור החרדי הרב קניבסקי לראשי הישיבות שלא לערוך בדיקות קורונה לתלמידים: "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות"

פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו תוקף בחריפות את הוראת מנהיג הציבור החרדי הרב קניבסקי שהורה לראשי הישיבות שלא לערוך בדיקות קורונה לתלמידים, ככל הנראה מחשש לסגירת הישיבות בידי משרד הבריאות: "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות"

עוד אמר גמזו והזהיר: "ללא הגברת האכיפה ועידוד בדיקות, נידרש לקבל החלטות מורכבות – שעלולות להסתכם גם בסגר מלא"

העיתונאי עמית סגל צייץ ברמז ביקורת כלפי הוראת הרב קניבסקי ועורר גל תגובות זועמות נגדו: "כָּל מָקוֹם שֶׁיֵּשׁ חִלּוּל הַשֵׁם אֵין חוֹלְקִין כָּבוֹד לָרַב".

עקיבא נוביק הדגיש וכתב: "מבקש מהציבור לשמור על כבוד תלמידי חכמים- זה לא "הוראת הרב קנייבסקי", אלא "הוראת הנכדים והעסקנים שמנהלים אותו וממנפים את המותג לכסף וכוח". ראוי להקפיד"

פרשן 'קול ברמה' ישראל כהן כתב: "פרופסור גמזו, שונא החרדים. משגר מכתב אנטישמי לנשיא אוקראינה נגד הנסיעה של חסידי ברסלב לאומן, מטיל סגר לא מידתי על הערים והשכונות החרדיות, יוצא נגד הוראות של הרב קנייבסקי, תוקף את התנהלות חסידות בעלזא. די, תתפטר!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.