מאבדים שליטה

מתקרבים לסגר: מעל 3,000 נדבקים ביממה האחרונה

תמונה – BGI
שיא דרמטי ומדאיג במאבק בנגיף קורונה. אמש בוצעו קצת יותר מ-34 אלף בדיקות, מהם עולה כי אתמול אובחנו 3,074 נדבקים חדשים. גורם בכיר: "אין מנוס מסגר מיידי"

משרד הבריאות מפרסם הבוקר (ה) נתונים דרמטיים חדשים: ביממה האחרונה אובחנו 3,074 נדבקים מאומתים חדשים בנגיף הקורונה. מספר החולים הפעילים כיום בישראל עומד על 23,698 חולים. מהם 418 חולים במצב קשה, בהם 118 חולים מונשמים. בשעה 11:30 יתכנס קבינט הקרונה לדיון בנושא.

אמש נערכו 34,131 בדיקות, אחוז הבדיקות החיוביות עומד על 9.4, מניין הנפטרים מתקרב לאלף ועומד על 969 בני אדם. גורם בכיר לקראת כינוס קבינט הקורונה בהמשך הבוקר: "תוכנית הרמזור הייתה רלוונטית לפני חודש, עכשיו אין מנוס מסגר מיידי"

איבד שליטה? | פרופ' רוני גמזו – צילום: לע"מ

בכירים במערכת הבריאות התייחסו לזינוק במספר הנדבקים: "זהו בוקר מורכב. נבצע בשעות הקרובות הערכת מצב מחודשת כדי לבחון אם העלייה הנוספת היא בכל הארץ או במוקדים החרדיים והערביים. אם נגיע למסקנה שהעלייה מגיעה מהאוכלוסייה הכללית לא יהיה מנוס מהגבלות נרחבות ולא יהיה טעם בהפעלת הרמזור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.