"מעשים פזיזים"

טלטלה בצוות הפרויקטור: שני יועציו של גמזו התפטרו

תמונה – לע"מ
שני יועצים של פרויקטור הקורונה רוני גמזו - התפטרו בזעם במכתב חריף במיוחד

"מעשים פזיזים ונמהרים, שלא התקבלו בהחלטה משותפת" – כך כתבו שני חברים בצוות פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, כשהודיעו לפני זמן קצר על התפטרותם מהתפקיד. כך חושף העיתונאי יהודה שלזינגר בישראל היום. שני היועצים, רו"ח אריק אלדר ועו"ד אברהם יוסטמן, בני הציבור החרדי, הודיעו על התפטרותם בעת הזו בה כידוע חלקים גדולים במגזר החרדי מבטאים את זעמם נגד גמזו בשל סוגיית הנסיעות לאומן, ההתבטאות נגד הרב קנייבסקי, ועוד.

"לצערנו הרב, אנו חשים שהדברים שאנו אומרים אינם נופלים על אוזניים קשובות, כאשר ההחלטות החשובות ביותר מתקבלות ללא שיתוף הציבור ונעשות בצורה שאינה שקופה, למרות שזהו בסיס ותנאי לאמון ציבורי בוועדה ובתוכנית 'מגן ישראל", כתבו היועצים המתפטרים במכתב הנוקב.

המכתב, אותו חשף שלזינגר בישראל היום

עוד הם כתבו בין היתר במכתב: "בנוסף להתנהלות הלא נכונה, הבחנו גם בקיומם של קריטריונים לא לגמרי מובנים בתוכנית הדגל, 'תוכנית הרמזור', אשר עשויה לפגוע באוכלוסיות רחבות ללא הצדקה.

כך למשל גילינו אתמול 'במקרה' ובשיחות זום בעניין אחר עם נציגי המשרד, כי בתהליך החישוב קיים מקדם שלילי לכל עיר גדולה שבמסגרתו היא עשויה לקבל בציון הסופי תוספת ניקוד שעשויה להיות קריטית עבורה במעבר משלב לשלב ברמזור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.