ירוק מהשמיים

מופרע במיוחד – צפו: שקיות קנאביס נפלו משמי תל אביב

תמונה – חופשי
רחפן פיזר עשרות שקיות עם קנאביס מעל שמי תל אביב, אזרחים מיהרו לתפוס את המתנה הריחנית. שניים נעצרו.

כן כן. מה ששמעתם, או יותר נכון – קראתם. רחפן פיזר לפני זמן קצר מעל שמי כיכר רבין בתל אביב עשרות שקיות אשר בכל אחת מהן גרם אחד של קנאביס. השקיות נפלו על כביש אבן גבירול והרחובות הסמוכים – מול עיניהם הנדהמות של עוברי אורח באזור.

חלק מהאזרחים לא נשארו חסרי מעש אלא רצו לתפוס את השלל, אחת מהם סיפרה: "אני לא יודעת אם החומר הזה אמיתי, אבל הרעיון מגניב לאללה, אני הולכת לנסות את זה כאן ועכשיו", היא אכן ניסתה את החומר והעידה כי הוא משובח, לדבריה.

צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל עצרה שני גברים בשנות ה-30 לחייהם בחשד שהפעילו את הרחפן. מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת לב תל אביב איתרו את הרחפן, את שלט ההפעלה ועוד עשרות שקיות קנאביס. "הפצת החומר החשוד כסם מהווה סחר בסם מסוכן לכל דבר ועניין והחשודים שנעצרו ייחקרו בהתאם", נמסר.
צילום: דוברות משטרת ישראל

בקבוצת הטלגרם "הרחפן הירוק", שם נולד ככל הנראה האירוע, נכתב: "הגיע הרגע אחים יקרים שלי, ההתרגשות בשיאה. זה ציפור? זה מטוס? לאאא זה הרחפן הירוק. מחלקים לכם קנאביס חינם מהשמיים, מתנות קטנות הרחפן הירוק שלח לי. מחממים מנועים, מהדקים חגורות מוכנים להמראה !". בהמשך נכתב בקבוצה: "תיהנו אהובים שלי כאן אחיכם האווירי שדואג לכולנו לאהבת חינם !! פינוקים לסופ"ש באוויר".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.