צפו בוידאו

מפגינים זועמים על משה נוסבאום "רוצח תקשורתי"

תמונה – באזזנט
העיתונאי משה נוסבאום נקלע לעימות עם מפגינים בלפור שזעמו על הסיקור התקשורתי שלו בפרשת סלמון טאקה: "אתה שקרן, רוצח תקשורתי". ואיך התקבלן האדמו"ר מברדיטשוב וכתב ערוץ 20? צפו במקבץ סרטונים ותמונות

במהלך 'מחאת 'הגלים השחורים' מול מעון ראש הממשלה בבלפור, נקלע כתב המשטרה 'ערוץ 12' משה נוסבאום לעימות מפגינים אתיופים שזעמו עליו בצעקות "אתה רוצח תקשורתי אתה שקרן".

כתב 'ערוץ 20' שהגיע לסקר את מחאת 'הדגלים השחורים' נתקל במפגינים זועמים שניסו למנוע ממנו לראיין מפגינים בטענה כי הם משרתים את ראש הממשלה נתניהו.

שר החוץ גבי אשכנזי תקף את התנהלות המשטרה ויצא להגנת המפגינים: "לא אתן שתפגע זכותכם למחות ולהפגין לא אתן שתפגע הזכות של הציבור לדעת באמצעות דיווח עיתונאי מלא וחופשי ללא מגבלות. פעלתי והתעקשתי על החופש לאפשר הפגנות ומחאות בעת הזו. זוהי זכות בסיסית של כל אחד מאיתנו להביע את דעתו – גם בעידן קורונה. התנהלות משטרת ישראל למנוע מהמפגינים למחות, תוך שהם פוגעים במיצגי המפגינים ומגבילים את הסיקור של התקשורת, כפי שאף עולה מהסרטון בו נראה כתב ערוץ 12, נחסם מלהגיע למוקד ההתרחשות – פוגעת בחופש זה. הזכות למחות ולהפגין היא לב ליבה של הדמוקרטיה וחופש הביטוי ואני קורא למשטרת ישראל לפעול בסובלנות והפעלת שיקול דעת ולא לפגוע בזכות בסיסית זו."

העיתונאי ברק רביד הותקף גם הוא ברשתות החברתיות ע"י מפגיני בלפור וכתב: "אם לדעתכם כל התקשורת זה שופרות של ביבי – אין הבדל ביניכם לבין ריקלין. אם לדעתכם כל דבר שנתניהו עושה, כל דבר, 100%, הוא אסון למדינה – אין הבדל ביניכם לבין ברדוגו. אם לדעתכם ההסכם עם האמירויות הוא קונספירציה מושחתת כמו הצוללות, אין הבדל ביניכם לבין יאיר נתניהו. תחשבו על זה"

עוד כתב רביד: "נדהמתי מכל הצייצנים – במיוחד אלה עם דגל שחור בפרופיל – שתוקפים אותי כבר שבוע רק כי אני מדווח על עובדות שלא נוחות להם. ביביסטים הפוכים

ליאור סולימאן הגיב לרביד: "הזיזו אותך כי אתה לא שופר. חדשות 13 הפכה לערוץ הקניות. במצב כזה, אנשים רואים קונספירציה בכל מקום וכל ידיעה מרגישה כמו ספין.

ברק רביד: "ועדיין עשרות אנשים כאן תוקפים אותי כבר שבוע וטוענים שאני שופר. זה טירוף מוחלט. אנשים מטורללים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.