כרטיס אדום

החרדים נגד נתניהו: "לא נשכח מי הפך אותנו למפיצי מחלות"

תמונה – צילומים באזזנט
לאחר המכתב הזועם ששיגרו החרדים לרה"מ נתניהו על הסגר המתכונן על ערים חרדיות, דחה רה"מ נתניהו את אישור הסגר על הערים החרדיות. הערב: רה"מ החליפי בני גנץ וח"כ עופר שלח יסיירו בנפרד בעיר בני ברק. המכתב המלא

ראשי הערים החרדיות, בני ברק, אלעד וביתר עלית שהוגדרו כערים אדומות ע"י פרוייקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, תוקפים בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ומאשימים: "למרבה הצער לא שלחת אתה אי מי מטעמך לשמוע באופן ישיר את מתודות העבודה שלנו, ואת מכלול הצעדים שייעשו ויצליחו בהידברות מתמדת ומכבדת מול ההנהגה הרוחנית של הציבור הזה, ביוזמתיות ובהבנת עומק. במקום זה בחרת להשתמש באנשי קש דוגמת פרויקטורים וכדו', בעוד אתה האיש שמכריע גורלות. הקול הוא קולך, ההכרעות הן שלך כמי שמוביל, מנחה ומכריע".

עוד מאשימים החרדים את נתניהו: "הפכת את הציבור החרדי לשק החבטות והריצוי של תושבי המדינה. מנהגי הקהילות וכבוד המסורת של מרבית תושביה היהודים של הארץ הזו, נרמסת על ידך באופן שלא זכור כמותו".

לסיום כותבים ראש הרשויות: "אנו מודיעים בזאת כי הציבור החרדי כל כולו לא ישכח את העוול שנעשה לו. לא נשכח מי האיש שחתם בידו, פעם אחר פעם, על הפיכתנו למפיצי מחלות ואויבי העם, בענישה סלקטיביות של רבבות משפחות, בני המגזר החרדי. ההחלטות שקיבלת, פעם אחר פעם, נעשו בהעדר הגיון ותוחלת בריאותית ומכוונות באופן חד וברור נגד הציבור החרדי. אנו רואים בך את האשם היחידי לצעדי ענישה אלו, להשפלת כבוד המסורת וכבודנו כאזרחים לגיטימיים בארץ הזו. לא נוכל להחריש עוד. הקול – קולך, אך בסופו של יום, תישמע תגובתם הכואבת של רבבות תושבי הערים החרדיות בקולם".

עוד דווח, כי ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ יערוך הערב סיור מיוחד בעיריית בני ברק כדי לשמוע את המצוקה ובניסיון לפתור ולמנוע את הסגר הצפוי שיוטל על העיר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.