מכה גם בצעירים

חולי הקורונה שנמצאים במצב אנוש ומצוקת התפוסה: "לא יודע איפה נשים את האנשים"

תמונה – דוברות כרמל
בבית חולים אחד בצפון הארץ נמצאים שלושה צעירים שחלו בקורונה - ומצבם אנוש. בבתי החולים בצפון ישנה מצוקת תפוסה חריפה.

הקורונה כידוע מכה גם בצעירים, למעשה אף אדם לא ידוע רשמית כחסין מהנגיף, אבל אחוז התפוסה בבית החולים כרמל שבחיפה הפתיע גם אותנו. צוותי הרפואה בכל בתי החולים שבצפון הארץ מתריעים כי הם כפסע מתפוסה מלאה לחלוטין שלא תאפשר לקבל חולים חדשים.

ובחזרה לבית החולים כרמל שבחיפה: במקום מאושפזים עשרות אזרחים שחלו בנגיף קורונה, מחצית מהם צעירים. שלושה מהחולים, בסך הכל בשנות ה-30/40 לחייהם, נמצאים במצב אנוש ונלחמים על חייהם. השלושה ללא מחלות רקע, הם מחוברים למכונת לב-ריאה.

ד"ר אריק עדן, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים כרמל, אומר אמש לפוראת נאסר (חדשות 12): "קורסים תחת מגפה אדירה, מספרים מחרידים של חולים. לפי דעתי מספר המתים מקורונה הוא כבר יותר מכפול ממספר המתים משפעת בכל שנה". "ואל תשכחו, קורונה לא הייתה לנו בחורף", הוא מוסיף. "קורונה התחילה באביב בישראל, בחודש אפריל התחילו למות פה אנשים, לא מתו בינואר ופברואר. מחכה לנו עכשיו חורף של שפעת עם קורונה, אני לא יודע איפה נהיה בסופו".

על אחד החולים בבית החולים שמצבו אנוש אומר ד"ר עדן: "גבר בן 40, בריא לחלוטין, שהיה חולה חמישיה ימים והידרדר נשימתית. הוא הגיע להנשמה מלאכותית, הריאות שלו הפסיקו לתפקד לחלוטין ואם לא היינו מחברים אותו למערכת האקמו הוא היה מת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "חולי הקורונה שנמצאים במצב אנוש ומצוקת התפוסה: "לא יודע איפה נשים את האנשים""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.