ללא מורא

תיעוד מטורף – עשרות יריות לאור יום על בית בחיפה

תמונה – צילום מסך
תיעוד לא פחות ממדהים מגיע משכונת הדר שבחיפה. זוג אלמונים יורים עשרות קליעים, ככל הנראה במטרה להפחיד ולהזהיר את יעד הירי, לעבר בית בשכונת הדר בחיפה - לאור יום.

אתמול בשעות הבוקר נשמעו יריות רבות בפינת הרחובות נפתלי אימבר ויחיאל בשכונת הדר שבחיפה. כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום חסמו את רחוב אימבר לתנועה ומצאו עשרות קליעי רובה מפוזרים במקום. אין נפגעים באירוע, ולמבנה נגרם נזק קל. תיעוד לא פחות ממדהים מוכיח את אפס ההרתעה של רשויות החוק במקום נגד עברייני העיר.

תושבים מספרים ל'כלבן חיפה והקריות' כי לאחרונה נפתחה ברחוב תחנת סמים ו"כבר כמה שבועות מסתובבים שם נרקומנים כבדים ואנשים מפוקפקים". עוד הם מספרים שאתמול נעמדו כמה מכוניות מול פתח התחנה וצפרו ללא הפסקה במשך זמן רב.

מהמשטרה נמסר בתגובה לאירוע: ״המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר ארוע ירי בשכונת הדר בחיפה. מהחקירה עולה כי שני תושבי לוד בני 18 ו- 29 ביצעו ירי לעבר מבנה בשכונת הדר כאשר אין נפגעים ולמבנה נגרם נזק קל. בתום פעולות חקירה וסריקות שערכו שוטרי תחנת חיפה בשת״פ שוטרי תחנת טירה עצרו השוטרים לפני זמן קצר את החשודים. בכוונת המשטרה לבקש מחר (היום) את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.