קורא למרד

אביגדור ליברמן קורא למרד: "לא להתנהל לפיהן אלא לפי השכל הישר"

תמונה – ישראל ביתנו
שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קורא למרד ציבורי: "נתניהו הקריב את הציבור, ההחלטות בלתי חוקיות, אני מציע להתנהל בהתאם לשכל הישר". העיתונאי יעקב ברדוגו: "האם מנדלבליט פותח בחקירה פלילית בגין המרדה?". צפו

אם הדברים לא היו מתועדים היינו מתקשים להאמין ששר לשעבר וח"כ בכנסת ישראל אכן אומר את הדברים הבאים. חבר הכנסת אביגדור ליברמן נאם לפני זמן קצר בשידור חי שהועבר בעמוד הפייסבוק שלו.

"הממשלה איבדה את אמון הציבור, הדרך לטפל בבעיה כרגע זה דרך השלטון המקומי. אני קורא לציבור לא להתנהל על פי הנחיות הממשלה אלא על פי השכל הישר" צפו:

שר הבריאות יולי אדלשטיין גינה את דבריו: "ליברמן משחק באש. אנחנו צריכים אנשים מתחת לאלונקה, לא כאלה שיפריעו לנושאים אותה. ליברמן מתנהל בהפקרות ובחוסר אחריות תוך ניצול מצב שברירי מבחינה בריאותית וכלכלית. בושה."

העיתונאי הבכיר יעקב ברדוגו קרא לחקור את ליברמן על המרדה: "הַמרָדָה היא עבירה של הטפה נגד הסדר החברתי הקיים או השלטון החוקי במדינה. ליברמן בקריאה לציבור: "לא להתנהל בהתאם להנחיות הממשלה, אלא בהתאם לשכל הישר". האם מנדלבליט פותח בחקירה פלילית בגין המרדה?…"

2,157 מאומתים לקורונה אובחנו אמש, יום ראשון, מתוך 19,235 בדיקות שהתבצעו לאיתור נשאי נגיף קורונה. אמנם בקצת פחות בדיקות שבוצעו אבל במקביל – עליה בשיעור החיוביים לנגיף שאותרו במסגרת הבדיקות, שכעת מתייצב לכמעט 12%, שיא חדש מאז פרוץ המגיפה.

מספר החולים הקשים נשאר יציב יחסית ועומד על 449, מספר המונשמים עומד על 136. בסך הכל ישנם 26,776 חולי קורונה פעילים בארץ. מספר הנפטרים עומד על 1,019 בני אדם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.