אין עתיד

לפיד נגד שלח: "אף אחד לא מציב לי אולטימטומים"

תמונה – ערוץ הכנסת
יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד מגיב במתקפה נגד הדרישה של עופר שלח לערוך פריימריז על ראשות המפלגה: "אף אחד לא מציב לי אולטימטומים". ח"כ עופר שלח בתגובה: "אנשים חזקים לא מפחדים". צפו

‏יו"ר האופוזיציה וראש מפלגת 'יש עתיד' מגיב לדרישתו של חברו לשעבר ח"כ עופר שלח לקיים פריימריז על ראשות המפלגה: "במסגרת התהליך שהתחלנו בו בתוך המפלגה בחנו כבר כמה שיטות לקיום בחירות פנימיות. אחת האפשרויות שנפסלו, היא פריימריז פתוחים. פריימריז פתוחים זה קבלני קולות ומפקדי ארגזים, כל מה שאין ולא יהיה בד.נ.א שלנו. כל מה שהרס מפלגות אחרות. ההצעה לא התקבלה."

עוד אמר לפיד: "‏תהיה התמודדות. אני מברך עליה, הגיע זמנה, אבל אנחנו נעשה הכל בלי לחץ. אף אחד לא מציב לי אולטימטומים. אני לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד."

ח"כ עופר שלח צייץ בתגובה: "אנשים חזקים לא מפחדים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.