צפו בוידאו

מתחזה ברכבת: "לחרדים אסור לעלות"

תמונה – צילום מסך
ברשתות החברתיות מופץ סרטון בו נראה מתחזה לפקח רכבת ישראל בעיר בת ים כשהוא מעכב ללא סיבה אזרחים חרדים. השרה רגב: "הזדעזתי לראות את הסרטון המזעזע והקשה מרכבת ישראל". צפו

ברשתות החברתיות הופץ סרטון בו נראה לכאורה פקח ברכבת ישראל מעכב אזרחים חרדים ולא מאפשר להם לעלות לרכבת. בתגובה ראשונה זעמה שרת התחבורה מירי רגב וכתבה: "הזדעזעתי לראות את הסרטון המזעזע והקשה מרכבת ישראל. הנחיתי לבצע תחקיר מיידי של הנושא. אמירות כאלו והתנהלות כזו לא יהיו בבית ספרי"

לאחר מספר דקות עדכנה השרה רגב: "מתחקיר ראשוני שערכתי מול מנכ״ל רכבת ישראל עולה כי לא מדובר בעובד רכבת ישראל אלא במתחזה שנכנס למתחם התחנה ועוכב על ידי כוחות המשטרה. הנחיתי את מנכ״ל הרכבת לבדוק כיצד מתחזה הגיע לרכבת והצליח להתחזות לעובד רכבת ולפגוע בציבור. דבר שאסור שיתרחש"

מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "בדקות האחרונות הופץ סרטון בו נראה אדם עם אפוד צהוב עומד על רציף תחנת רכבת ומנהל דין ודברים עם נוסעים. יובהר כי האדם אינו מועסק על ידי רכבת ישראל או חברות הנותנות לה שירותים כלשהם. האדם הורחק מהרציף על ידי צוותי הרכבת באופן מיידי. הרכבת תגיש תלונה במשטרה ותשקול צעדים משפטיים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!