משבר פוליטי?

ליצמן לנתניהו: אם יוטל סגר בחגים אתפטר

תמונה – ארכיון לע״מ

שעות לפני ההצבעה על הסגר בחגים, שר השיכון יעקב ליצמן הודיעו לנתניהו שבמידה ויוטל סגר הוא יתפטר מיידית מהממשלה, כך מדווחת דפנה ליאל. ליצמן מוחה כבר תקופה ארוכה על הכוונה להטיל סגר בחגי תשרי ורואה בזה זלזול בחגים ומאמין שהכל הייתה מזימה מתוכננת מראש, גם פתיחה חלקית של בתי הכנסת בחגים לא תרצה את ליצמן.

אמש דווח ע״י משרד הבריאות שישראל חצתה את רף האלף מאושפזים בבתי החולים, ובתי חולים בארץ נמצאים על סף אי ספיקה כך לפי מנהלי בתי החולים הדורשים מהממשלה הטלת סגר מיידית, הבוקר צפויה הממשלה להצביע האם להטיל סגר לאחר שקבינט הקורונה אישר ביום חמישי האחרון הטלת סגר.

על פי המתווה שהוצג לשרים יוטל סגר מלא החל מיום שישי בשש בבוקר ומערכת החינוך תופסק כבר ביום רביעי, למעט מוסדות חינוך מיוחד. תפילות ראש השנה ויום כיפור יותרו בקבוצות של עד עשרה במקומות סגורים ועד 20 במקומות פתוחים, הגבלת תנועה למרחק של עד 500 מטר מהבית, כל עסקי המסחר, המזון והפנאי יסגרו, למעט שירותים חיוניים מרכולים ובתי מרקחת. המגזר הציבורי יוגבל ל-30% והמגזר הפרטי ל-30% או עד עשרה עובדים.

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.