לקראת סגר

מדאיג: זינוק במספר החולים הקשים

תמונה – משרד הבריאות
משרד הבריאות מעדכן - שיא חדש, והפעם בנתון המדאיג באמת: מספר החולים הקשים עלה ל-513

משרד הבריאות מעדכן לפני זמן קצר כי נקבע שיא שלילי חדש במספר החולים הקשים, וכעת הוא עומד על 513 חולים. המספר הגבוה ביותר מאז פרוץ המגיפה בישראל.

כמו כן משרד הבריאות עדכן הבוקר (ראשון) כי 2,651 בני אדם אובחנו כחיוביים לנגיף קורונה ביממה החולפת. בכך למעשה עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-153,217. אתמול, התקבלו תוצאות עבור 29,484 בדיקות, כשאחוז החיוביים לנגיף מתוכן הוא 9%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים כעת הוא 37,482, מהם 1,028 מאושפזים בבתי החולים, מתוכם 130 מונשמים וכאמור 513 חולים במצב קשה. נכון להיום, מתו 1,103 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

ארכיון לעמ

שר השיכון יעקב ליצמן הודיעו לנתניהו שבמידה ויוטל סגר הוא יתפטר מיידית מהממשלה, כך מדווחת דפנה ליאל. ליצמן מוחה כבר תקופה ארוכה על הכוונה להטיל סגר בחגי תשרי ורואה בזה זלזול בחגים ומאמין שהכל הייתה מזימה מתוכננת מראש, גם פתיחה חלקית של בתי הכנסת בחגים לא תרצה את ליצמן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.