האב והאם אינם

זוועה בעפולה: פעוטה נמצאה לאחר 3 ימים לצד גופת אמה

תמונה – ארכיון | דוברות המשטרה
טרגדיה בלתי נתפסת בעפולה: בת 3 אותרה בדירה בעיר לצד גופת אמה, 3 ימים לאחר שככל הנראה התאבדה. אב המשפחה נפטר לפני מספר חודשים ממחלה.

טרגדיה כפולה: גופת אישה בשנות הארבעים לחייה נמצאה בדירה בעיר ולצדה בתה – רק בת שלוש. האישה ככל הנראה שלחה יד בנפשה כבר לפני 3 ימים. שוטרים פרצו לדירה לאחר שהתקבל דיווח על בכי שנשמע מהדירה, מצאו את הילדה ומסרו אותה לטיפול גורמי הרווחה. במד"א מסרו כי לא נמצאו סימני דם או אלימות על הגופה, המשטרה פתחה בחקירת האירוע הקשה.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי אדם המקורב למשפחה ניסה לתפוס את האם טלפונית כבר בסוף השבוע, אך ללא הצלחה. לאחר שהבין שבתה של האם לא הגיעה לגן, החליט להגיע לדירה יחד עם בת זוגו. הם לא נענו אך כן שמעו קול בכי, השניים הבינו שמשהו אינו כשורה והזעיקו את המשטרה.

שוטרים שהוזעקו למקום הזעיקו צוותי כיבוי שפרצו את דלת הדירה, ואז הצוותים נחשפו למחזה מחריד: גופה של אישה בשנות ה-40 לחייה כשלצדה בתה בת השלוש. חוקרי מז"פ אספו ממצאים בזירה והגופה נשלחה לנתיחה במכון המשפטי.

מקורות המעורים בפרטים אומרים כי ככל הנראה מדובר בהתאבדות על רקע צער לאחר מות אב המשפחה לפני מספר חודשים, בתום מאבק ממושך במחלה. בשלב זה לא עולה חשד לפלילים, אך החקירה בעיצומה. במד"א אומרים שלא נמצאו סימני אלימות או דם על הגופה, אך הדירה הייתה במצב מוזנח. הילדה נמסרה לטיפול גורמי הרווחה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.