התקפלו

הדגלים השחורים לא יפגינו בבלפור עד סוף הסגר

תמונה – באזזנט
כשראש הממשלה נתניהו בארה"ב, ראשי המחאה בבלפור הודיעו על הפסקת ההפגנות עד לסיום הסגר: "מתוך סולידריות חברתית, נשהה את השתתפותנו בהפגנות מול מעון ראש הממשלה". מפגיני 'אין מצב' בראשות אמיר השכל הודיעו על המשך ההפגנות.

על רקע הביקורת הקשה בציבור על אפלייה בוטה בעד מפגיני השמאל בבלפור, ראשי מחאת 'הדגלים השחורים' הודיעו על הפסקת ההפגנות מול מעון ראש הממשלה נתניהו בבלפור עד לסיום הסגר שהוטל על ישראל: "לקראת הסגר המסתמן בחגים, אנו מודיעים כי הפגנות הדגלים השחורים בגשרים בצמתים ובשיירות תמשכנה, אך *מתוך אחריות וסולידריות חברתית*, ומסיבה זו בלבד, לא נשתתף בהפגנות בבלפור בזמן הסגר", נכתב בהודעת הדגלים השחורים.

"מדינת ישראל נכנסת לסגר שני מתוך כישלון מוחלט של הנאשם מבלפור. סגר שהוא תוצאה של ראש ממשלה נאשם בפלילים, שעסוק יום וליל בענייניו האישיים, במטוסים פרטיים, הטבות מס ותקיפת מערכות הצדק של ישראל, כדרך להימלט מעשיית צדק על פשעיו."

עוד נמסר: "ההפגנות בגשרים ובצמתים נעשות בצורה בטוחה לפי הוראות צו בריאות העם. הן תמשכנה במועדים לגביהם נעדכן בהמשך. למרות חוקיות ההפגנות בבלפור, ומתוך סולידריות חברתית, נשהה את השתתפותנו בהפגנות מול מעון רה"מ. עם זאת, נשאר קשובים לכל פגיעה בדמוקרטיה ונפעל כפי שנמצא לנכון בזמן אמת. אנו נערכים להפגנות ענק עם פתיחת הסגר בדרישה חד-משמעית להתפטרות האשם במחדלי הקורונה ובהרס המדינה – ראש המושחתים, הכישלון מבלפור."

מנגד, הודיעו מפגיני ארגון 'אין מצב' כי ימשיכו בהפגנות: "ההתנהלות הממשלה והעומד בראשה מצביעה על זה שהסגר נועד, בין היתר, לסתום פיות, לחסל את המחאה, להטיל על הציבור את האשמה במקום על ראש הממשלה והממשלה. המחאה תמשיך בכל מצב ובהתאם לחוק. נמשיך למחות כנגד ראש ממשלה, שמקבל הכרעות עם השלכות דרמטיות על אזרחי ישראל, על בסיס אינטרס ההישרדות האישי שלו ולא על בסיס האינטרס הלאומי"

שר התקשורת יועז הנדל בירך: "מברך על ההחלטה האחראית של אנשי מחאת הדגלים השחורים לעצור את ההפגנות ההמוניות בסגר."

פעיל השמאל אייביי בנימין תקף בזעם את ההחלטה: "החלטה אומללה של השוורצמנים, הדגלים השחורים יכולים להשאר בבית. הם לא מחליטים עלינו. הם נולדו במרץ. אנחנו ברחובות 4 שנים, מחאת בלפור נולדה בלעדיהם ותמשיך אחריהם. ההפגנות חוקיות גם בסגר! מחר שלישי הפגנה בבלפור. חמישי הפגנת זעם בבלפור. וביום ראשון הפגנה בבלפור במקום מוצ"ש בצאת החג!!!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.