עשרות לבידוד

חתונת הקורונה ההמונית בצפון

תמונה – אילוסטרציה
חתונה שהתקיימה בצפון הארץ ונמשכה ימים שלמים הפכה לאסון בריאותי. עשרות נשלחו לבידוד, לפחות 14 נדבקו.

גם הפרו את ההנחיות וגם מסרבים לשתף פעולה עם החקירות האפידמיולוגיות. יואב אבן (חדשות 12) מפרסם: לפחות 14 בני אדם והחתן עצמו – נדבקו בחתונה שהתקיימה במשך ימים שלמים בכפר מזרעה בצפון הארץ.

החתונה, שהתקיימה בניגוד מוחלט לכללי הבריאות של משרד הבריאות, נמשכה ככל הנראה שישה ימים. בימים אלו השתתפו במצטבר מאות בני אדם, ואולי אף יותר מכך, בחגיגות האירוע. בשלב זה כבר ידוע על 14 נדבקים והחתן עצמו, אך במשרד הבריאות מעריכים שישנם נדבקים נוספים. אם לא די בכך, במשרד הבריאות אומרים כי חלק מהנדבקים אינם משתפים פעולה עם החקירות האפידמיולוגיות , מה שלמעשה לא מאפשר לקטוע את ההדבקה.

בנוסף, מתברר כי אב הכלה עובד בבית החולים לגליל בנהריה. כתוצאה מכך – 35 אנשי צוות בבית החולים נכנסו לבידוד. המשמעות עבור בית החולים הרסנית, בית החולים בנהריה כבר מתריע מזה ימים כי הוא אינו עומד בעומס החולים במקום, אמש אף החל בית החולים להעביר חולי קורונה לבתי חולים אחרים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.