אותם מספרים 30 שנה

מדהים: רק במשרדי הפיס גילה הזוכה המאושר מה גודל הפרס שיקבל

תמונה – מפעל הפיס
אזרח שהקפיד למלא במשך עשרות שנים את אותם המספרים, זכה רק במשרדי מפעל הפס כי לא זכה רק ב-750 אלף שקלים, כפי שחשב, אלא במיליונים. הסיפור המלא.

אם אתם שולחים מעת לעת כרטיסי לוטו אתם מן הסתם מוצאים את עצמכם מדמיינים מה תעשו כשתגלו שזכיתם במיליונים, כעת נסו לדמיין איך תתנהגו כשתדלו שאמנם זכיתם בפרס מכובד ללא ספק, אך עדיין רק בסדר גודל של מאות אלפי שקלים. אנחנו מאמינים שתתנחמו בכל זאת…

אבל מה שקרה לאזרח הישראלי שמתגורר במרכז הארץ ועובד (או עבד, יותר נכון) כנהג משאית מאז עלה בשנות ה-90 מברית המועצות, הוא יותר טוב מחלום וורוד שגרתי בו טובע כנראה כל מי ששולח טפסי לוטו. הגבר, שאת שמו כמובן לא נוכל לספר לכם, שולח כבר 30 שנה טפסי לוטו עם אותם המספרים, גילה בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתחילת החודש – כי הוא ניחש נכונה את ששת המספרים, אך לא את המספר החזק, אשר דרוש על מנת לגרוף את הפרס הראשון.

הגרלת הלוטו, אילוסטרציה | רשת 13
הגרלת הלוטו, אילוסטרציה | רשת 13

האזרח שמן הסתם גם שמח נוכח הניחושים הנכונים, וגם ברגיש תחושת החמצה אדירה נוכח המרחק הקטן שעמד בינו לפרס הראשון, שיתף את אשתו בדבר הניחוש הנכון והשניים ניגשו לאחר שבוע אל משרדי מפעל הפיס. השניים היו בטוחים כי הם זכו בסכום של 750 אלף שקלים, אך במשרדי הפיס ציפתה להם הפתעה אדירה.

הסבר. אכן בדרך כלל הפרס השני בלוטו עומד על כמה מאות אלפי שקלים, אך בהגרלה המדוברת נוצר מצב מעניין. בשל העובדה כי במשך תקופה ארוכה לא היה זוכה בפרס השני – הצטבר הסכום לפרס השני וגדל מהגרלה להגרלה. הזוכה המאושר הגיש את הכרטיס הזוכה במשרדי הפיס, ואז גילה לתדהמתו כי הוא זכה בלא פחות מ-6 מיליון שקלים!

"יש לי טופס 'דאבל לוטו' קבוע עם 4 טבלאות בעלות של 24 שקלים", סיפר הזוכה בהתרגשות. "מדובר במספרים קבועים בעלי משמעות מיוחדת עבורי. בעבר הצלחתי לנחש 5 מספרים וזכיתי בפרס הרביעי, אך בסכום הרבה יותר נמוך. אני בדרך כלל משתתף בהגרלות לוטו שמתקיימות ביום שלישי – פעמיים כי טוב"

"יש לי מנהג בו אני מעדיף לבדוק את הטופס לבד לפני שאני פודה אותו אצל הזכיין. כך גם הפעם, נכנסתי לאפליקציה של מפעל הפיס ורק בדקתי אילו מספרים עלו בגורל בהגרלה. לא הסתכלתי על טבלת הזכיות לאותה הגרלה, כי אני יודע שגובה הפרס השני הוא 750 אלף שקלים ועד מיליון וחצי שקלים בדאבל לוטו, במידה ואין זוכה נוסף. חשבתי לתומי שזה סכום הזכייה ולכן גם לא הרהרתי לעצמי מה אעשה עם הפרס, מלבד אולי לפנק במעט את ילדיי ואת בת זוגתי במתנה מושקעת".

הזוכה המאושר שיתף מה בכוונתו לעשות עם הכסף ואמר: "עכשיו, סוף סוף אוכל לרכוש נכס בראש שקט מבלי שאצטרך לקחת משכנתא בכלל. תמיד רציתי לגור בבית צמוד קרקע עם גינה גדולה, וככל שעברו השנים נראה היה לי שהחלום מתרחק ממני"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!