אסון בצפון

טרגדיה בצפון: בן שנתיים נהרג בנפילה מגובה

תמונה – ארכיון | מד״א
פעוט בן שנתיים נפל מגובה רב מבניין מגורים בגליל, המשטרה חוקרת.

טרגדיה מזעזעת בצפון הארץ. תינוק בן שנתיים נפל מגובה במועצה האזורית משגב שבגליל, מותו נקבע במקום. התינוק נפל מבניין מגורים, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ממד״א נמסר: בשעה 09:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב ירדן על פעוט שנפל מגובה בבניין מגורים בכפר במועצה אזורית משגב. חובשים ופראמדיקים של מד״א קובעים את מותו של פעוט כבן שנתיים. טימור

חובש בכיר במד״א כנאן סואעד ופראמדיק מד״א אוריה קורץ סיפרו: ״כשהגענו למקום השכנים הובילו אותנו אל הפעוט ששכב בסמוך לבניין המגורים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית, מיד התחלנו להעניק לו טיפול מתקדם שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות.

העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לביה״ח ובמהלך הפינוי לאחר מאמצי החייאה ממושכים לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו.“

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.