הטרדה בזום

אירוע בוטה חמור בשיעור זום בתיכון בכפר סבא

תמונה – תיכון כצנלסון
תלמיד בתיכון כצנלסון בכפר סבא הציג את איבר מינו בזום, במהלך שיעור. הנהלת בית הספר: "מבטיחים שתהיה תגובה קשה"

אירוע חמור התרחש במהלך שיעור זום בתיכון כצנלסון בכפר סבא. תלמיד, שזהותו עדיין לא ידועה, חשף את איבר מינו למצלמה – בזמן שבשיעור משתתפים תלמידים ומורה, שכמובן נחשפו לתוכן הבלתי הולם. מדובר באותו התיכון בו נתלה שלט המעודד אונס בתחילת שנת הלימודים.

האירוע התרחש בזמן שיעור אנגלית בזום לכיתה י"ב, המורה המזועזעת הפסיקה את השיעור והתנצלה בפני התלמידים, לאחר מכן כתבה ההנהלה להורים: "מדובר בביטוי להטרדה מינית לכל דבר". "מדובר במעשה חמור שחוצה גבולות באופן קיצוני ופוגע בתחושת המוגנות של כל משתתפי השיעור", נכתב במכתב להורי התלמידים. "אנחנו לא יודעים מי עשה את המעשה החמור והבוטה הזה שהוא ביטוי להטרדה מינית לכל דבר. אנחנו בודקים מול התלמידים ומחר נפנה לכל הגורמים האפשריים על מנת לזהות איך הדבר נעשה ומי הגורמים המעורבים באירוע באופן ישיר או/ו עקיף. אני מבטיח לכולכם שהמעורבים באירוע ימצאו תגובה קשה של הנהלת ביה"ס וגבולות ברורים וחדים, שלצערי נחצו בעת האחרונה". לשון המכתב.

אילוסטרציה | צילום: עיריית ירושלים

הנהגת ההורים החליטה לארגן מחאה בעיר שתבהיר כי "לא תתקבל השתקה של מקרי אלימות מינית בכפר סבא ושכל בנות ובני התיכונים בטוחות ובטוחים מפני אלימות מינית ובריונות מכל סוג". בהודעה הרשמית של ההנהגה, הזמינו ההורים את הציבור להפגנה שהתקיימה, זאת בשל העובדה ש"תרבות האונס הרימה את ראשה המכוער גם אצלנו בכפר סבא וגם הנוער שלנו לא חף מהרעה החולה הפושה בחברה הישראלית".

יו"ר הנהגת ההורים בעיר אמר בהפגנה: "הכל מתחיל מהבית. עלינו למתוח את הקו בצורה נחרצת ולומר – לא בבית ספרנו. זה מתחיל בבירור מקיף שנעשה, ומאמין שגם בענישה ראויה. בסופו של דבר, אנחנו חייבים לחינוך מהיסוד, ליחס שיוויוני בין המגדרים ולמיניות בריאה ומכבדת. יש כאן בעיה מערכתית".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!