היורש?

גבי אשכנזי נגד ראש המוסד יוסי כהן: "לא צריך לעסוק בפוליטיקה"

תמונה – אלעד מלכה/כחול לבן
שר החוץ גבי אשכנזי תוקף את ראש המוסד יוסי כהן שהתראיין אמש לערוצי הטלוויזיה בישראל: "מי שנמצא בשירות המדינה לא צריך לעסוק בפוליטיקה, אלא בתפקיד שלו". צפו

שר החוץ גבי אשכנזי מותח ביקורת חריפה בראיון לגלי צה"ל על ראש המוסד יוסי כהן שהתראיין לערוצי הטלוויזיה בישראל במהלך טקס השלום עם איחוד האמירויות ובחריין שנחתם בבית הלבן ודיבר בין היתר על האפשרות שיצטרף לפוליטיקה, "מי שנמצא בשירות המדינה לא צריך לעסוק בפוליטיקה, אלא בתפקיד שלו"

עוד תקף אשכנזי על החלטת רה"מ שלא להזמינו לטקס החתימה בבית הלבן: "במקום נתניהו הייתי נוהג אחרת. מהרגע שבחר כך, לא ראיתי הבדל גדול בין אם אמחא כפיים בארץ או בבית הלבן", באשר לחתימה אפשרית עם סעודיה אמר: "אין שום סיבה שלא אסע לטקס החתימה עם סעודיה".

https://twitter.com/RomanoHoring/status/1305945197977710601?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.