התחלואה תרד?

שר הבריאות מודה: "אני אומר ביושר – כל מי שחושב שהמצב יהיה מעודד עוד שבועיים הוא טועה"

תמונה – לע"מ
שר הבריאות יולי אדלשטיין בהצהרה לציבור: "נתמודד עם ההגבלות האלה לאורך זמן, וכמו שאמרתי אולי אף נהדק אותן".

שר הבריאות יולי אדלשטיין מסר לפני זמן קצר הצהרה לציבור, אדשלטיין נשמע מאוכזב מאופן קבלת ההחלטות והטיל ספק ביעילות הסגר השני, סגר החגים. אדלשטיין אמר בין היתר: "יש שתי אפשרויות – לעסוק עוד ועוד בפריצות ובטעויות, או להתחיל לתקן. אני בוחר לתקן. אחרי שנצא מהמצב הקשה שכולנו נמצאים בו, יהיה הרבה זמן לחשבון נפש. כרגע אנחנו נמצאים במלחמה – מלחמת 'שלום האזרח'"

"כל אחד אוהב לשאול שאלות על מגזר אחר או על אזור אחר. אני למשל מוצף בשאלות למה התרנו מתווה תפילות. יש לי חדשות שבשבילכם – ההגבלות חלות על ימי ראש השנה ויום הכיפורים, ימים שבהם לא רק הציבור החרדי או הדתי מגיע לבתי הכנסת. בהתחשב בעובדה הזו, אישרנו בגאווה מניינים עם כל ההגבלות וכל הדרישות של התו הסגול, כך שגם השנה יוכלו אזרחי ישראל היהודים – מי שבוחר בכך – לשמוע קול שופר וקול נדרי, איש או אישה על פי מנהגו".
תקנות הממשלה המלאות במסמכים המקוריים לחצו לצפיה

"הייתי מציע שכל אחד ישאל את עצמו מה אני אישית יכול לעשות כדי שההגבלות האלה יצליחו, וכולנו יחד נראה נתוני תחלואה שונים", הוסיף. "אני יודע שזה לא פשוט, והרבה יותר קל להאשים את הממשלה ואת האחרים, אבל בלי שיתוף פעולה של כלל הציבור אין לנו שום דרך להצליח".

"אם כולנו נהיה בחג בבית, ונצא רק לעבודה או לפעילות מותרת כמו הצטיידות במזון, אז יש לסגר סיכוי להצלחה. לא קשה לראות את העלייה הדרמטית בחולים. מספיק להזכיר שגם היום אנחנו עם נתונים של אלפי חולים בבתי הספר והגנים, לצד עשרות אלפי מבודדים ברחבי הארץ – גם תלמידים וגם צוותים. יש לי את הנתונים המדויקים לכל מי שחפץ בכך. לכל החלטה שמתקבלת, גם אם היא מאוד קשה, יש הצדקה רפואית אפידמיולוגית ברורה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "שר הבריאות מודה: "אני אומר ביושר – כל מי שחושב שהמצב יהיה מעודד עוד שבועיים הוא טועה""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!