פה גדול

אלון דרשוביץ תובע מיליון דולר מפרופ' יורם לס

תמונה – עיריית תל אביב
הפרקליט הבכיר אלון דרשוביץ' המקורב לרה"מ נתניהו תובע מליון דולר מפרופ' יורם לס שאמר בתוכנית עם מאזינים ברדיו103 "דרשוביץ אנס ילדות ביחד עם אפשטיין"

הפרקליט הבכיר אלן דרשוביץ' ששמו נקשר בפרשת הקטינות של הפדופיל ג'פרי אפשטיין שהתאבד בכלא, הגיש תביעה בסך מיליון דולר נגד מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר פרופ' יורס לס, לאחר בטען בשיחה עם מאזינים ברדיו 103 כי "אפשטיין אנס קטינות יחד אפשטיין".

בתביעה שהוגשה השבוע ופורסמה באתר 'ניוז1' טוען דרושביץ', כי בתוכניתו של פרופ' לס ששודרה לפני כחודש, אמר לס בשיחה עם מאזינה שטענה שאין בסיס לאישומים נגד נתניהו, כי "דרשוביץ אנס ילדות ביחד עם אפשטיין, ודרשוביץ אנס ילדות, ודרשוביץ אנס בפועל ילדות. הוא הודה, הוא הודה. נזכרתי בדרשוביץ החבר של נתניהו שהוא אנס. הוא הודה במו פיו", אמר לס בתגובה למאזינה.

עוד נכתב בתביעה שהוגשה, כמי שהקדיש מזמנו וממרצו להגנה על מדינת ישראל בבמות בינלאומיות, בכוונת דרשוביץ' לתרום מכספי הזכייה בתביעה למגוון עמותות שמצילים חיים בישראל ולשורת ארגונים מרכזיים הנלחמים בתנועת ה-BDS.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!