אין חוק

נפתלי בנט נגד מפגיני בלפור: "זהו אגואיזם"

תמונה – ארכיון משרד הביטחון

שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט תוקף את מפגיני בלפור שסעדו בליל החג מול מעון ראש הממשלה למרות הסגר ובניגוד להנחיות משרד הבריאות: "זהו אגואיזם. אנחנו כולנו יחד בסירה אחת: שמאל, ימין, ערבים, יהודים, חרדים, חילונים. הנגיף לא יודע פוליטיקה. מי שקודח חור בסירה כדי להעניש אחרים, מטביע את כולנו. עוד כותב ח"כ בנט בדרישה: "אני מצפה מהממשלה להגדיר כללים ברורים, ולקיים אכיפה מלאה ושווה לכל מי שמפר הוראות, ללא שיקולים פוליטיים."

פרשן חדשות 12 עמית סגל צייץ: "ביבי נגד הקורונה – אז הם בעדה". שמעון ריקלין הגיב גם הוא ותקף: "חבורת אוסלו ממשיכה להכות בישראל"

ג'ודי ניר מוזס צייצה: "הזכות להפגין היא חשובה.אבל יש זמנים שציבור צודק חייב להיות הציבור החכם,בעיקר כשמרגישים שאין כאן הנהגה.ש36 אוכלי המשכורות חינם מתעניינים רק בכיבודים. אני קוראת למפגינים לקחת פסק זמן לעזור לציבור לעצור את המגפה הזאת ולתת דוגמא לציבורים שמנסים לקבל לגיטימציה להפיץ אותה בגלל המפגינים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.