חוק לכולם

עמית סגל נגד יועץ נתניהו: "את היום הזה הוא צריך לסיים עם מכתב פיטורין"

תמונה – טוויטר עמית סגל
העיתונאי עמית סגל קורא לראש הממשלה נתניהו לפטר את יועצו המדיני ראובן עזר שהפר לכאורה את הבידוד שהוטל עליו: "אי אפשר לדרוש ציות להנחיות ובמקביל להחליק עבירות חמורות של אנ״ש"

לאחר שיועצו של רה"מ נתניהו טופז לוק נתפס אמש (מוצ"ש) כשהוא מתעד מפגינים בבלפור וזאת למרות היותו מחויב בבידוד עקב נסיעתו עם רה"מ נתניהו לבית הלבן, העיתונאית נעה לאנדוא חושפת הבוקר, כי גם יועצו המדיני של נתניהו, ראובן עזר, נראה במכולת במבשרת ציון למרות היותו מחויב בבידוד. ממשרד רה"מ נמסר בתגובה כי עזר ״נקרא לסדר ע״י הממונים עליו על מנת שמקרים כאלה לא יישנו״

העיתונאית עמית סדל תקף וקרא לנתניהו לפטרו: "לא מכיר את ראובן עזר, אבל גם אם מדובר ביועץ הטוב ביותר בנמצא, את היום הזה הוא צריך לסיים עם מכתב פיטורין. אי אפשר לדרוש ציות להנחיות ובמקביל להחליק עבירות חמורות של אנ״ש."

סגן שר הבריאות יאב קיש תקף את היועמ"ש מנדלבליט על אישור ההפגנות: "צודק מאה אחוז. יש מתווה תפילות נאכף עם תקנות. יש מתווה חינוך נאכף עם תקנות. יש מתווה הפגנות- לא נאכף! מדוע? היועמש לא מאשר לחוקק תקנות. במילים אחרות, הנחייה פוליטית של מנדלבליט שפוגעת בבריאות הציבור ופוגעת באחדות העם שנדרשת להצלחת הסגר והורדת התחלואה."

העיתונאי עמרי מניב דיווח כי החקירה הועברה ממחוז ירושלים לאגף החקירות במטה הארצי עקב רגישות הנושא. במשטרה בוחנים האם להטיל על השניים קנסות של 5000 שקלים.

התנועה לטוהר המידות פנתה לממונה על המשמעת בנציבות שירות המדינה, בדרישה כי יפתח בהליך משמעתי כנגד מר ראובן עוזר, סגן יו"ר המל"ל שהינו עובד המדינה מבין השניים, וזאת לאחר שהפר גם את הנחיות משרד הבריאות לשהייה בוושינגטון. כפי שנכתב בפנייה הדבר הינו חמור ביותר נוכח היותו של ראובן עזר סגן יו"ר המל"ל, הגוף המוביל את מדינות הממשלה ומהלכיה בהתמודדות עם התפשטות
.
עוד נכתב בעתירה: "וזאת, בשעה שהמשלחת לוושינגטון נהנתה מלכתחילה מהקלה לא ברורה בחובת הבידוד וזאת הגם שלא נשמרו ההנחיות במהלך הטקס. גם התנהלותו של טופז לוק, שאינו עובד מדינה, הינה התנהלות חמורה ביותר הבאה בהמשך להתנהלות של ראש הממשלה עצמו ושרים בכירים נוספים, אשר הפרו את הנחיות משרד הבריאות וגרמו לאובדן האמון הציבורי בממשלה וביכולתה לחלץ את ישראל מהמשבר. כל זאת, בשעה שכל אזרחי ישראל נתונים בסגר, וכשרבים כלל אינם יודעים איך ישרדו את המשבר הכלכלי."

התנועה לטוהר המידות קוראת לראש הממשלה לנקוט בצעדים הנדרשים כנגד יועציו ולוודא כי נבחרי הציבור ועוזריהם אינם מזלזלים בהחלטות שהם עצמם קיבלו, ופועלים בהתאם להגבלות שקבעה הממשלה, בדיוק כמו כל יתר אזרחי ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "עמית סגל נגד יועץ נתניהו: "את היום הזה הוא צריך לסיים עם מכתב פיטורין""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.