הטעו אותם

חוסר אשמה: נסגר התיק נגד דור מיכה ועומר אצילי

תמונה – אינסטגרם דור מיכה/עומר אצילי
הפרקליטות סגרה את החקירה נגד הכדורגלנים דור מיכה ועומר אצילי שנאלצו להתפטר ממכבי ת"א בעקבות החשד כי קיימו יחסים עם נערות קטינות. העיתונאי גיא פלג: "מה שמכבי ת"א עשתה לאצילי ומיכה זו ממש בגידה"

הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק נגד כדורגלני מכבי תל אביב לשעבר עומר אצילי ודור מיכה שנחשדו כי קיימו יחסים עם נערות קטינות. חומר הראיות העלה שהנערות הטעו את הכדורגלנים באשר לגילן האמיתי.

העיתונאי גיא פלג תקף בזעם את הנהלת מכבי תל אביב שפיטרו את השחקנים: "מה שמכבי ת"א עשתה לאצילי ומיכה זו ממש בגידה. הייתה למועדון אינדיקציה שהתיק עומד להסגר. השחקנים העבירו להנהלה את המיסרונים "המזכים" וחרף זאת בחרו לגרשם מהמועדון", צייץ גיא פלג בעקבות הפרסומים על סגירת התיק מחוסר אשמה.

הגולשים הזועמים לא אהבו את המתקפה של פלג והגיבו: "כאוהד מכבי שאני שמח שהעזיבו אותם. הפרשה לא פלילית. הבנות אולי ניסו להטעות אבל ילדות בנות 16 הם אמורים לזהות מקילומטר. אני מצפה מגברים בוגרים לא ללכת על הגבול מתוך הבנה שיש ילדות שירדפו אחריהם וישקרו. אצילי ומיכה היוו דוגמא רעה, אפילו מבישה. טוב שעזבו."

גולש נוסף כתב: "מראית העין ועצם המעורבות בעניין הספיקה למועדון להעיף אותם גם אם התיק נסגר וזאת כדי שלא יהיה שם רע למועדון! צדקו!". גיא פלג הגיב לגולשים: "מעורבות באיזה עניין? לא ידעתי שבגידה בבת זוג זו עילה לפיטורין. עוד הגיב פלג להגנתו, "נכון כל מה שלא פלילי הוא חוקי. כוונתך הייתה שלא כל מה שלא פלילי הוא מוסרי. האם החברה שלנו שופטת כך גם כוכבי טלויזיה? תאטרון ומוזיקה המקיימים יחסי מין עם מעריצות?"

לאחר שנאלצו להתפטר מקבוצת הכדורגל מכבי תל אביב בעקבות החשדות נגדם, כתב דור מיכה לעוקביו: "אני לא נוהג לשתף בחיי האישיים. אך זה לא סוד שעוברת עליי תקופה לא קלה אשר השפיעה גם על בני משפחתי. תקופה שטיטלה אותי נפשית, תקשורתית וכמובן במישור הספורטיבי. ‎אז החלטתי לשתף אתכם קצת ממה שעבר עליי בחודשים האחרונים."

"‎לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. ‎חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים, דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים.

עוד כתב מיכה והוסיף: "‎על אף זאת, בכל התקופה שבה ישבתי בבית, ערכתי חשבון נפש עמוק עם עצמי במטרה להבין איפה אני כשלתי בדרך. למרות שאני בסך הכל רווק בן 28 והייתי משוכנע שמדובר בבגירות בנות 18, הייתי צריך לנהוג בזהירות יתר מתוקף היותי דמות מוכרת ומודל לחיקוי לצעירים רבים ולכן אני מצטער אם היו כאלה שהתאכזבו ממעשיי. ‎הלוואי וכל זה לא היה קורה אך את הגלגל לא ניתן להשיב לאחור. הנזק התדמיתי שנגרם כנראה ילווה אותי לאורך כל חיי אך את כל הטוב שעשיתי לאחרים, החינוך שקבלתי בבית והערכים שאותם יישמתי, אמשיך ליישם כל חיי.", כתב מיכה לפני מספר חודשם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!