הפתעה לדלת

מה בא לך בסושי? יעל שבח צייצה והופתעה

תמונה – טוויטר יעל שבח

יעל שבח, אלמנתו של רזיאל שבח ז"ל שנרצח בפיגוע ירי לפני כשנתיים צייצה ברשת הטוויטר במהלך צום גדליה: אני רעבה ובא לי סושי #צום_קצר_עלאק" צייצה יעל ברשת וזכתה לתגובה מדוידי בן ציון, סגן ומ'מ ראש מועצה אזורית שומרון ששאל בסקרנות, "מה בא לך בסושי?

יעל שבח: אני לא בררנית.. רק שיהיה נא ואבוקדו

דוידי בן ציון: לדעתי ראוי לגוון עם מטוגן בטמפורה אבל זה רק אני. ראית פעם ילד שאוכל נא?קוף לא מדבר

יעל שבח: לאאאאאא…. טמפורה בסושי סה אוקסימורון

דוידי בן ציון: יעל, את יודעת מה אומרים הטבחים הסינים?" הגיב דוידי ונעלם מהרשת.

כשעה לאחר הדו שיח על הסושי החלומי, הפתיע דוידי בן ציון במשלוח סושי מכובד שהונח על מפתן הדלת של יעל שצייצה באושר: "פתאום דוידי פותח את הדלת ומניח פה סושי...כרפול וואט יו ווישפול מסתבר"

יעל מרבה לשתף את עוקביה ברשת הטוויטר בסיפורים מרגשים ותחושות שעוברות עליה בשנים האחרונות. ערב החג סיפרה יעל על בעלה רזיאל ז"ל. "זה אולי יפתיע אתכם אבל. רזיאל בעלי היה הבעל המושלם. מאהב בלתי נלאהקנה בכל הזדמנות מתנה לפנק את אשתו. פעם זה תכשיט ופעם תמונה יפה או בושם או ספר.. אשתו לעומת זאת, לא ידעה להנות ממחוות. היא מאוד אהבה את המתנות אבל הצטערה שהוא לא מצרף להם פתק ולמעשה, הייתה מסתפקת בפתק בלבד..

אבל, מה רבה הייתה הצרה שרזיאל שלנו, שכה אהב לקנות מתנות, לא סבל לעצור לרגע לכתוב משהו לאשתו? שנה אחת, התרצה, זאת אומרת בערך, זאת אומרת כמעט.. קנה לאשתו מחזור לחג והחליט לכתוב לה הקדשה יפה ומסוגננת. מיד כשהחל לכתוב צלצל הטלפון, השכן זקוק לעזרה הלכתית עם מזוזה שקנה: כשחזר מהעזרה

עוד כותבת יעל: "התיישב לכתוב מחדש ולפתע חבר נכנס עם בקשה לרזיאל, שיקשור לו ציצית לכבוד החג. הלה סיים לקשור הציצית והתיישב בשלישית לכתוב. או אז הגיעה בתו הקטנה ובקשה שיראה את יצירות הגן המפוארות שלה. וכשלבסוף נסתיימו משימותיו, פנה היום ואל בית הכנסת החיש פעמיו.. ומה לגבי ההקדשה? הרי היא לפניכם.."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.