עולה להתקפה

ח״כ יפעת שאשא ביטון תוקפת בחריפות את נתניהו: ״מציעה לא לברוח מאחריות״

תמונה – דוברות הכנסת
אחרי שראש הממשלה רמז בישיבת הממשלה כי יו"ר וועדת הקורונה ביטון אינה יכולה לבוא בטענות נוכח העליה בתחלואה - כעת מגיבה ביטון, חברת מפלגתו, ותוקפת בחריפות. ח"כ מיקי זוהר: "כפיות טובה אינה מקובלת במחוזותינו ולכן אני סבור שיש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון ממפלגתו שלו, על התנגדותה בזמנו להגבלות שאושרו בממשלה ובוטלו בהמשך בוועדת הקורונה בראשותה היא כזכור עומדת. בישיבת הממשלה שנערכה הערב אמר נתניהו כי "כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו ודילל או ביטל אותן, שלא יבוא אלינו בטענות על כך שהתחלואה עולה".

בתגובה, מפרסמת לפני זמן קצר חברת הכנסת ביטון פוסט חריף בפייסבוק ובו היא מגיבה: ״כשראש הממשלה הודיע לי כי החליט למנות אותי ליו"ר וועדת הקורונה, הוא הדגיש את חשיבות התפקיד ואת האחריות הגדולה שמוטלת על כתפיי. ביראת קודש נכנסתי לתפקיד. אחריות שמחייבת לשאול שאלות ולהטיל ספקות, לא בעוצמת הסכנה הנשקפת מהמגיפה, עליה אין כל מחלוקת, אלא ביחס לדרכים הנכונות להתמודדות עימה. כפי שמצופה מנבחרי הציבור בכנסת ובוועדות.

כל פעולותיי היו שקופות ולאחר היוועצות, לא קראתי לציבור "לכו לשתות בירה", לא השתתפתי באירועים המוניים ללא מסיכה, לא הזמנתי להתארח בביתי בניגוד להנחיות ועובדי לשכתי לא הפרו בידוד.
אני מזכירה לראש הממשלה שהוא היה זה שמסמס את יישום מתווה הרמזור של פרופ' גמזו, עד שלא היתה בו עוד תועלת.

עוד כותבת ביטון: "אני מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות. זה הזמן להגדיל את כושר הספיקה של בתי החולים, לייצר מערך קטיעת הידבקויות יעיל, לגייס את הציבור למאבק על ידי הסברה נכונה לשמור על עצמו ועל קבוצות הסיכון. מומלץ גם לתת דוגמא אישית. טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש.״ מסיימת ביטון.

ח"כ מיקי זוהר הגיב במתקפה: "מזה זמן רב יפעת שאשא ביטון אינה מתנהלת כחלק מסיעת הליכוד ואינה משרתת את מטרותיה. היא בוחרת לתקוף אותנו ואת רה״מ באופן אישי כאילו בחירתה לכנסת היתה מתרחשת ללא ההישג המדהים שלנו בבחירות האחרונות. כפיות טובה אינה מקובלת במחוזותינו ולכן אני סבור שיש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "ח״כ יפעת שאשא ביטון תוקפת בחריפות את נתניהו: ״מציעה לא לברוח מאחריות״"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.